Matkustaisitko suoralla lennolla New Yorkista Uuteen Seelantiin turistiluokassa, 18 tuntia?
Kommentit (43)
Ilmastoon pääsisi kyllä ihan järkyttävästi saasteita tuosta reissusta, en todellakaan.
Jos saisin hevosille tarkoitettua unilääkettä niin sitten voisin harkita.
En. Neljä tuntia on maksimi minkä suostun koneessa olemaan. Siksi en ole käynyt Turkkia kauempana.
Olen matkustanut ton retken, mutta siihen meni 20h. Kun sain jalat maan pinnalle, niin en olis ikinä uskonut, että kävely on niin kivaa. Taks tullessa bisneksessä. Ton reissun jälkeen en ole enää matkustanut turistiluokassa, jos lento on yli 6h.
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut ton retken, mutta siihen meni 20h. Kun sain jalat maan pinnalle, niin en olis ikinä uskonut, että kävely on niin kivaa. Taks tullessa bisneksessä. Ton reissun jälkeen en ole enää matkustanut turistiluokassa, jos lento on yli 6h.
Siis juuri tuon saman reitin? Oliko kova vastatuuli vai mikä hidasti matkaa?
Pahaa tekee ajatuskin, etkö edes ymmärrä minkälaisen rasitteen aiheutat olemassaolollasi maailmalle?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että 787-9:n range riittää 20 tunnin lentoon. Eli oliko välilasku?
Olen lentänyt 12h turistiluokassa, eikä tehnyt tiukkaakaan. Voisin varmaan lentää ton 18h aika helposti. Aika menee hyvin leffoja katsoessa ja syödessä ja torkkuessa.
Joku laki pitäisi laatia, että noin pitkillä lennoilla saa olla vain bisnesluokan penkkejä.
Eikös kohta tule suoran lento Lontoo-Sydney... Siinäpä myös saa istua takapuolensa kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se tekisi välilaskun? LA tai Havaiji?
Olen ensi vuonna muuttamassa Australiaan, joten pitkät lennot Helsingin ja Sydneyn välillä tulevat auttamatta olemaan osa tulevaisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se tekisi välilaskun? LA tai Havaiji?
Meksikossa tai jollain pikkusaarella.
En matkustaisi. Doha-Auckland kesti noin 17 tuntia, mutta se meni bisneksessä. Maksoi ihan hitokseen, mutta kyllä kannatti. Penkit sai vaakatasoon, omat yökkärit saatiin ja ruokaa tarjoiltiin aina kun halusi. Melkein loppui lento kesken, kun oli niin monta leffaa jotka olisi halunnut katsoa.
En matkusta ollenkaan lentokoneella, joten vastaus on selvä. Kierrän maailmaa vain maata ja vesireittejä pitkin, siinä näkeekin paljon enemmän tätä palloa.
En ellei olisi ihan pakko. 8 tuntiakin koneessa tekee mulle tiukkaa.