Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies täytti 50 ja kertoi olevansa ihastunut nuorempaan kollegaan

Vierailija
02.12.2023 |

Kai tämä on nyt se 50 vuoden villitys?! Nainen on hädintuskin 35.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villitys laittaa pohtimaan tunteiden ja järjen ohjaavuutta elämässä. Kumpi vie järki vai tunteet? Usein tunteet saavat ylivallan. 

Vierailija
22/40 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä saa tarkastelemaan elettyä elämää ja sitä, mitä on jäljellä. Tulee hätä, että on saatava vielä jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias nainen. Oksettaa, kun työpaikan 50-60-vuotiaat vanhat ukot yrittävät iskeä. Luulevat, että haluaisin vanhan kaljun möhömahaisen ukon. Olen naimisissa itseni ikäisen miehen kanssa, mutta ei se noita papparaisia hidasta. 

Kunnioitus on ansaittava. 

Vierailija
24/40 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista ihastua silloin tällöin.

Vierailija
25/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädin tuskin 35 eli aikuinen siinä missä mieskin.

Vierailija
26/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain sanonut "kyllä minä sen uskon, että olet ihastunut nuorempaan kolleegaan, mutta onko se nainen ihastunut sinuun".

Vierailija
27/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vain sanonut "kyllä minä sen uskon, että olet ihastunut nuorempaan kolleegaan, mutta onko se nainen ihastunut sinuun".

Mitä merkitystä sillä on, onko nainen ihastunut vai ei?

Vierailija
28/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas jälleen kerran uusi ketju miesten haukkumiseksi.

Olette oksettavia 

Missä on sanottu että olisi haukkumista? Ei kannata harhaisesti nähdä sellaista mitä ei ole.

No jos vaikka lukisit heti ensimmäisen kommentin?

Joka on todennäköisesti aloittajan vastaus itselleen. Tärkeintähän on haukkuminen.

Enemmänhän siinä piikitellään hänen iästään, ei sukupuolesta. Mutta sinä näet mitä sinä haluat nähdä. Ja ilmeisesti haluat nähdä itsesi uhrina.

Vierailija
29/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
30/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

-

Vierailija
31/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

-

-

Vierailija
32/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt kunnon takanoja, jalat pöydälle, popcornit lähistölle ja katsomaan aitiopaikalta, kuinka mies sekoilee. Ei sinun tarvitse tehdä mitään, mies on se, joka hoitaa erot ja muutot.

ihanaa! Kiitos tästä kommentista.

Vierailija
33/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä saa tarkastelemaan elettyä elämää ja sitä, mitä on jäljellä. Tulee hätä, että on saatava vielä jotain. 

Koskeeko tämä molempia sukupuolia?

Vierailija
34/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Nyt vaan odottelet että miehesi raijjaa sinut luiskaan.

Vierailija
35/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalle kävi niin, että mies täytti 50 ja ilmoitti olevansa ihastunut vanhempaan kollegaan. Menivät sittemmin naimisiin. Tuttava ei voinut käsittää, että vanhempaan vaihtoi.

Vierailija
36/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias nainen. Oksettaa, kun työpaikan 50-60-vuotiaat vanhat ukot yrittävät iskeä. Luulevat, että haluaisin vanhan kaljun möhömahaisen ukon. Olen naimisissa itseni ikäisen miehen kanssa, mutta ei se noita papparaisia hidasta. 

Ajatella, 18 vuotta myöhemmin se sinun miehesi on tänä kalju möhömahainen ukko joka vikittelee nuorempiaan. Jokaisen miehen kohtalo

Vierailija
37/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva ikäerohan tuo on. Viisas Aristoteleskin aikoinaan huomautti, että ihanneikä naiselle avioitua on 18 v, miehelle 37 v, joten tuollainen noin 20 v ikäero toimii hyvin.

Vierailija
38/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä molempia sukupuolia?

Koskee. Katso vaikka S. Marinin sekoilua.

Vierailija
39/40 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, 18 vuotta myöhemmin se sinun miehesi on tänä kalju möhömahainen ukko joka vikittelee nuorempiaan. Jokaisen miehen kohtalo

Ei möhömaha ole miehen kohtalo, sen voi pitää loitolla aktiivisella ja urheilullisella elämäntyylillä. Jostain syystä palstamammoilla vaikuttaisi olevan lähes kaikilla ulkonäöltään etovia, huonokäytöksisiä miehiä.

Vierailija
40/40 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda jo levyä ja keksi joku uusi aihe provoillesi.  

Mene muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi