Mulle määrättiin Panacodia ja masennus katosi
Mulle määrättiin Panacodia ja masennus katosi. Tuntuu että tämä lääke auttaa myös masennukseen ja ahdistukseen. Vihdoinkin lääke joka auttaa.
Kommentit (32)
Aaahahhahahaaa nauti tulevasta opioidiriippuvuudestasi. Täällä se aiheuttaa vain tokkuraisuutta ja sekavuutta kera väsymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi piilevä päihdeongelmakin.
Joillekin kolahtaa panacod ja joillekin ei. Ihan miten keho käsittelee sitä.
Good for you jos toimii edes jotenkin. Mulla kun Panacodilla ei lähde edes päänsärky.
Eivätköhän nuo Panacod-aloitukset jo riitä.
Minä join viinaa ja masennus katosi.
Ilmiannettu nistin aloitus
Sitä ilon ja onnen päivää, kun pääsin Panacodista eroon!
Mikä helvetin panacod-hullu tänne oikein on pesiytynyt? Joka päivä samaa panacod-paskaa eri paketeissa 💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän nuo Panacod-aloitukset jo riitä.
Runsautesi on ällistyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Minä join viinaa ja masennus katosi.
Ilmiannettu nistin aloitus
Läski.
Tuo on täyttä huumetta. Moni vetää päihteitä masennukseen ja ahdistukseen ja olo muka paranee. Seuraa vain päihderiippuvuus ja uudet ongelmat. Oma sietokykyni lääkkeille on todella matala, oikeastaan olematon. Menen jo Buranasta sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin panacod-hullu tänne oikein on pesiytynyt? Joka päivä samaa panacod-paskaa eri paketeissa 💩💩💩
Himoläski. BMI:si on 50.
No varmasti voi auttaa. Ainakin isommilla annoksilla. Haittapuolena että toleranssit nousee nopeasti ja lääkkeeseen voi addiktoitua.
Myös ummetus haittapuolena.
Panacod antaa virtaa hetkellisesti, kiinnostaa siivoominenkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole päihdeongelmainen t. AP
KOHTA OLET.
Voit sanoa hyvästit sisäelimillesi
Vierailija kirjoitti:
Panacod antaa virtaa hetkellisesti, kiinnostaa siivoominenkin.
Sen kans vähän alkoo ja musiikkia. Siivous sujuu.
hö, älä semmoista suuhun laita. laita mustikoita ja katso lintuja?
Masennus katosi, mutta hemmetin ummetus tulee tilalle. Joka pitkään jatkuttua aiheuttaa kyllä vaikka mitä psyykkeelle. Itse asiassa jopa psykoosia. Onnea matkaan.
Ettei vaan olisi piilevä päihdeongelmakin.