Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyinen normaali tosiaan se, että työasioissa kun lähetät sähköposteja saman tai eri firman ihmisille, usein ei vastata mitään?

Vierailija
01.12.2023 |

Ja saa käytännössä maanitella kuin pikkulasta, että etsänytviitsis vastata, kun tämä asia pitäisi saada hoidettua ja eteenpäin?

Eikä tule poissaoloviestiä, eikä lyhyttä vastausta, että ehdin katsoa tämän vasta ensi viiikolla tms. Hyvin tyypillistä on, että ei vaan vastata mitään.

Ja kyllä, omat viestinä ovat täysin asiallisia, joten siitä ei ole kyse, että ne voisi tulkita väärin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos firman sisäseen meiliin ei mulle vastaa vimmestään NBD, niin laitan sitten perään kyselyn ja sen tyypin esimiehen cc:ksi. Toimii aina.

Vierailija
2/3 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit asiakkaan roolissa, niin tätä tapahtuu silloinkin. Esim. tilatut tuotteet eivät ole tulleet luvatussa toimitusajassa. Turhaan saa kysellä uutta arvioita toimitusajasta... Tulevat sitten kun tulevat ilmeisesti (ja ei, firma ei ole huijari tai konkassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähennettiin koko ajan henkilökuntaa ja lopuksi ei vaan ehtinyt tehdä kaikkia töitä. Kun valitettiin pomolle niin vastaus oli että teette sen minkä ehditte. Hävetti.