Heiluuko pääsi kävellessä vai pysyykö pääsi paikallaan?
Minun pääni pysyy paikallaan, mutta huomasin monien muun pään heiluvan aika lailla.
Kommentit (15)
Muna heiluu ja pää pysyy paikallaan.
Minun pääni ei pysy paikallaan kävellessäni. Olisi aika huolestuttavaa, jos pää pysyisi paikallaan ja muu ruumis kulkisi eteenpäin.
Ehkä semmoisella kävelymatolla pysyy pää paikallaan vaikka pistää jalkaa toisen eteen 🤔.
Heh. Kaikkea säkin katsot ja ehdit huomata. Luulen että pysyy paikoillaan, paitsi jos käännän itse. Luulen että koskisi niskaan jos alkaisin nyökytellä ja heiluttaa sitä, esimerkiksi tervehtisin koko ajan tai myöntelisin.
Tuijotan puhelinta.Eli pää on alespäin.Tuskin heiluu?
Mulla nykii kuin pululla, kun katselen samalla ympärilleni.
Erkki twistaa dägädägädää, jalat liikkuu muttei pää.
Mun pää menee 10 metriä edellä ja muu kroppa yrittää pysyä tahdissa mukana. Voi elämä näitä aloituksia taas kerran. 🥱😴
Keikkuu puolelta toiselle. Aivan kuin vieterin päässä olisi.
Entä jos se ei liikkuisi yhtään, olisiko sekin outoa. Eri asia paljonko liikkuu.
Minulla välillä pää heiluu kävellessä mukana, mutta välillä se vaan nököttää paikoillaan ja joudun sitä odottelemaan muutaman metrin päästä tai sitten käyn hakemassa, nappaan kainaloon ja jatkan matkaani.
Vierailija kirjoitti:
Minulla välillä pää heiluu kävellessä mukana, mutta välillä se vaan nököttää paikoillaan ja joudun sitä odottelemaan muutaman metrin päästä tai sitten käyn hakemassa, nappaan kainaloon ja jatkan matkaani.
Hommaa sille talutin ja panta niin pääset vähemmällä. Eikä päitä saa muutenkaan pitää irrallaan kaupunkialueella! Mitä jos se vaikka puree jotain vastaantulijaa?.
Aika usein juoksen ihan päättömästi sinne tänne..
Pylly heiluu mahdoillisimman viekoittelevasti leggingsseissä. ;P
N18
Kyllä se liikkuu eteenpäin muun kehon vauhtia.