Mitä mieltä olette, olinko liian hidas postittaja? ov
Huutonet kohteissani on maininta, että postitan maksikirjeet ja paketit kaksi kertaa viikossa; maanantaisin sekä torstaisin. Yksi kohde sulkeutui tuossa viikko sitten ja ostajan rahat näkyivät tililläni perjantaina. Laitoin ostajalle viestin, että yritän ehtiä postiin tiistaina, kun maantaina posti ei ollut sattuneista syistä auki (siis eilen). Noh, en ehtinyt, joten postitin kirjeen sitten tänään. Ostaja laittoi maanantaina viestiä, että kiva juttu ja hänen lapsi odottaa jo malttamattomasti kirjettä ja tänään tuli sitten vastaus, että odotellaan sitten...... Tuli jotenkin sellainen olo, että olen huono myyjä, kun en ehtinyt eilen postiin.
Kommentit (8)
Kirjeet postitan kyllä joka arkipäivä, koska postilaatikko on tuossa nurkan takana. Postiin on pikkasen enempi matkaa (yli kilsa) ja mulla ei ole päivisin autoa käytettävissä (meillä on ainoastaan yksi auto), joten joudun menemään postiin kävellen (eli maanantaisin, kun meillä on perhekerho) tai sitten keskiviikkoisin, kun mies pääsee aikaisemmin töistä.
Vierailija:
Kirjeet postitan kyllä joka arkipäivä, koska postilaatikko on tuossa nurkan takana. Postiin on pikkasen enempi matkaa (yli kilsa) ja mulla ei ole päivisin autoa käytettävissä (meillä on ainoastaan yksi auto), joten joudun menemään postiin kävellen (eli maanantaisin, kun meillä on perhekerho) tai sitten keskiviikkoisin, kun mies pääsee aikaisemmin töistä.
Joten hyvä ainakin, että informoit hyvin ostajaa, en ymmärrä miten voi päivästä kahdesta olla kiinni, ei olisi sanonut lapselleen, että on ostanut jotain, ja hyvä lastenkin oppia odottamaan jotain eikä kaikkea aina tarjota suoraan tarjottimelta.
-3 lapsen äiti-
Mietitäänpäs hetki.
Jos rahat näkyvät esim. torstai-iltana tililläni, vien paketin postiin maanantaina -> yksi arkipäivä välissä.
Jos rahat näkyvät tililläni tiistaina -> yksi arkipäivä välissä.
Jos rahat näkyvät tililläni maanantai-iltana -> kaksi arkipäivää välissä.
Eli jos sun mielestä tuo on liian hidasta toimintaa, niin voi kiesus. Muilla on katsos muitakin tekemistä, kun rampata postissa neljän alle 5 vuotiaan ipanan kanssa.
Jos se sulle nyt mitenkään kuuluu, niin meidän lasten iät ovat:
4v10kk, 3v sekä 1v2kk ikäiset kaksoset.
Kasi.
Juu, kyllä se välillä on pikkanen sirkus, kun saa kaikki neljä ipanaa valmiiksi. Mutta kyllä se aina jotenkin onnistuu :D
ja myöskään en ymmärrä mistä olet sellaista saanut päähäsi..? tuo ostajan kommentti: odotellaan sitten...olisin ihan hyvin voinut laittaa samanlaisen viestin, tarkoittamatta sillä mitään pahaa tai sitä että olisit hidas..
Itse vien paketin postiin heti samana tai seuraavana arkipäivänä kun rahat näkyy tilillä.