Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako julkisella puolella helposti lähetteen labraan?

Vierailija
30.11.2023 |

Suvussani tuli ilmi, että korkeaa kolesterolia esiintyy. Tahtoisin mittauttaa omat arvoni ja samalla pyytää kilpirauhastutkimuksiin labralähete. Onnistuuko helpolla?

Jonain vuonna työterveydessä ei oikein mielellään olisi laitettu kilpparikokeisiin lähetettä, kun olisi pitänyt olla liuta oireita 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu varmasti ihan laittamalla viestiä teidän online-palvelussa :)

Vierailija
2/8 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kun pyytää vaikka chatissa, avainsanana on "terveystarkastus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ensin 30kg ja pyydä sitten niitä rasva-arvoja. Ei kilpparit ole kuin putkilo verta mutta miksi pitäisi tutkia jos ei ole mitään oireita. Että pääset mammojen kahvipöytäkeskustelussa pätemään että mulla katottiin kilpparit?

Vierailija
4/8 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten saa ku. Ostaa itse sen kokeen sinne labraan ei montaa kymppiä maksa, ei niitä kilpirauhas testejä yleensä oteta jos ei ole syytä epäillä, kolesteroli arvot varmasti mitataan koska sukurasite.

Vierailija
6/8 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kotitesti.fi/kilpirauhastesti-tsh-1-kpl/p/00470/?gad_source…

Nää kotitestit on nykyään myös laadukkaita ja tästä voisi hyvin ottaa suuntaa antavan näytteen jos se noi. 30e sinne labraan tuntuu liian paljolta laittaa.

Vierailija
7/8 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ensin 30kg ja pyydä sitten niitä rasva-arvoja. Ei kilpparit ole kuin putkilo verta mutta miksi pitäisi tutkia jos ei ole mitään oireita. Että pääset mammojen kahvipöytäkeskustelussa pätemään että mulla katottiin kilpparit?

En ole ylipainoinen

Vierailija
8/8 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo kotitestit luotettavia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi