Minkä ikäisten lasten vanhempi olet/olit viisikymppisenä?
Kommentit (118)
Olen 49, mulla on bonuslapset 33v ja 29v ja bonuslapsenlapset 2v, 0v, ja 0v.
Omia lapsia ei ole. Bonarit on silloin 26 ja 30.
19 v., 16v. ja 14 v. Omassa ikäluokassani olin myöhäisheränneitä. Suuri osa ikätovereistani sai lapsia lähes 10 vuotta minua nuorempana, sillä silloin monet lääkärit eivät antaneet e-pillerireseptiä naimattomille.
Lapset olivat silloin 25-, 19-, 18- ja 13-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon teiniäitejä täällä! Tai ylipäänsä max 25 vuotiaana lapsensa tehneitä. Elämänkoulu tietysti koulutuksena. P
Sain 2 ensimmäistä lastani 21v ja 23v en siis teininä. Opiskelin vasta 3. lapsen jälkeen yli 30 vuotiaana. Olen ehtinyt tekemään lähes 40v töitä ja hyvinpalkatun uran mm myyntijohtajana ja asiantuntijatehtävissä IT-alalla. Nyt jo eläkkeellä ja 4. lapsi yli kaksikymppinen.
Viisikymppisenä olin 20-, 24- ja 26-vuotiaiden lasten äiti.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon teiniäitejä täällä! Tai ylipäänsä max 25 vuotiaana lapsensa tehneitä. Elämänkoulu tietysti koulutuksena. P
Juuri 24-v. täytettyäni sain ensimmäiseni, mieheni oli 26-v. Molemmat olemme korkeakoulutettuja ja mieheni on tätä nykyä suuren kansainvälisen yhtiön johtajana ulkomailla.
-5 v. Siis miinus eli vasta 55v.
Meillä lapset tulee olemaan täyttäessäni 50 -> 15 v, 15v ja 13 v.
Niin siis ap nyt kysyy ja tekee tilastoa toisinsanoen siitä, että onko mahdollista saada lapsia vielä viisikymppisenä ja jos on, niin missä määrin, plus, että minkä ikäisenä on lapset keskimäärin saatu ja kuinka monta. Lienee jatkoa sille kallupille, että onko viisikymppisenä mies ja häntä nuorempi nainen "ihanneikäisiä" ensimmäisen lapsen saamiseen vai joku muu yhdistelmä hopeaketun kanssa ehkä parempi.
Tulee olemaan 28v, 26v, 22v ja 19v
24 ja 21, tämä tulevaisuudessa.
Olen 54 ja lapsi 20