Mitä turhaa ja kivaa olet ostanut itsellesi tänä syksynä?
Mieheni ostaa jatkuvasti itselleen kaupasta kaikenlaista turhaa. Minun tavaramääräni ei lisäänny - paitsi joskus vaatteet.
Kommentit (41)
Kysytään mitä ihmiset on ostaneet ja porukka listaa tänne jotain kirjastosta varaamiaan kirjoja.
Marimekon repun ja pipon. Olisi minulla ollut välttävä ja vähän rikkinäinen tietokonereppu, mutta tuo oli vaan niin ihana. Sama pätee pipoon, olen viimeiset 10 vuotta kulkenut samalla itse tehdyllä pipolla, joka oli mystisesti tänä syksynä hävinnyt. Olisin voinut tehdä uuden, mutta päätinkin ostaa ja se tuo minulle iloa.
Ostin ulkomaanlomalta hajuveden mistä pidän kovasti, ihania koruja ja vaatteita.
Huivin. Entisiäkin on useita, mutta tämä paksu puuvillainen huivi oli ikään kuin välikauden kaulaliina. Kesäiset ohuita, villaiset liian paksuja ja entinen vastaava nyppyyntynyt kulahtaneen näköiseksi. Värit ja kuosi houkuttelivat myös.
Vierailija kirjoitti:
Keppejä ja kasseja.
t. Keravalainen
Meidän koirakin kerää keppejä ja niistä kepeistä tuli muodostettua pikkuinen puu, johon tuli valot laitettua. Näitä keppejä ei vaan olla ostettu, vaan luontopolkujen varrelta niitä koiruus on kerännyt.
Tonnin robotti-imurin ja iphone 15 pro:n. Imuroivat rahat tililtä ihan mukavasti. Molemmista on kuitenkin (ehkä) jotain hyötyä, toisin kuin vaatekaapin täyttämisestä, kun sinne ei enää mahdu entisetkään.
Olen tuhlannut pienen omaisuuden keittiövälineisiin, mutta taas piti tilata Saksasta parin sadan euron kattila koska se vaikutti vaan niin hienolta. Kaapissa on niitä ennestään jo kahden keskikokoisen lounasravintolan tarpeisiin...
M 49
Reissulla ostin suklaata ja ihan turhan bling-paidan. Paitoja on kaappi täynnä.
Lopetin kaiken turhan ostelun sodan alettua: kahvilat, ravintolat, vaatteet, kengät jne. Käytän vanhoja loppuun, mutta ei onnistu, kun tamineita on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon elokuvia olen ostellut näin syksyllä ja oonhan mä myös ostellut niitä ympäri vuoden. 54 elokuvaa laskin ihan viimeisimpiä elokuvahankintoja olevan ja ihan tänä syksynä.
Elokuvissa on tullut myös käytyä tänä syksynä 14 kertaa ja Theres Something in the Barn ja Thanksgiving kauhuelokuvat ovat ensiviikolla kiikarissani.
Aikamoinen harrastus elokuvat ovat mulle. Eihän elokuvat mitään välttämättömyyksiä ole, mutta aikamoista nautintoa niistä saan.
M30
Hyvä tavaton! Ostin juuri The Crown -sarjan yhden kauden ja olen katunut tätä tuhlaamista todella.
Arvaat tästä, että en kuulu hyvätuloisiin. Muu, mihin olen "tuhlannut" tänä syksynä, on pienet lahjat erääseen
avustuskeräykseen, joka menee köyhille lapsille. Noita v.m. ostoksia en kadu ollenkaan.
Sain iloa shoppailusta ja yritin löytää kivoja tavaroita, joista on hyötyä ja iloa.
Keittokomerooni ostin uudet kalusteet. Entiset oli vielä ehjät, ei pudonnut yhtään astiaa pohjan läpi.
Kevyet kangaskengät ilman nauhoja, hyvä ostos.
Tehokkaampi painavampi akkuporakone, virhe. Olisi pitänyt käyttää entinen mukava ja sopiva loppuun. Nyt on sitten 2 konetta, kun "halvalla" sain.
En minäkään ole suurituloinen, mutta mulla on raha-asiat hyvin järjestettynä. Aika monia elokuviakin olen ostanut 0,50-3,00 euroon. Mä oon tehnyt tästä oman keräilyjuttuni. Kaupasta muutamia elokuvia kuukausittain oon hankkinut jotain... 16 eurolla.
Oon mä myös musiikkitapahtumiinkin ostanut lippuja, mutta en ole varma hankinko niitä syksyllä vai loppukesästä. Syksyllä ne livemusiikit kummiskin oli.
Harmi kun kommentin lainaaminen ei aina onnistu niin tällein omana viestinä tälläisiä viestejä tulee lähetettyä.
M30
Palapelejä olen tainnut ostaa reilut kymmenen kappaletta.
Ostin uuden kännykän. Kun hain sen niin tyttöystävä halusi samanlaisen koska silläkin niin vanha kännykkä.
Ostin auton. Ei ole mitään järkiperusteita hankintaansa, mutta onhan sillä kiva ajella.
Kaksi Guccin laukkua. Toinen tarpeeseen, toinen ihan pelkän huvin vuoksi.
Turhaa en osta ikinä.
Kivaa - 3x lentoliput ensivuodelle
Black Friday-ostokseni oli Diorin huulipuna
Keppejä ja kasseja.
t. Keravalainen