Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetin uudet lastenvaatteet

Vierailija
16.05.2008 |

Mua ihmetyttää, kun huutonetissä on niin paljon myynnissä uusia lastenvaatteita. Tänäänkin kun etsiskelin småfolkin, me&i:n jne. vaatteita löysin sieltä muunnistä ihan uusia käyttämättömiä vaatteita. Että mikä mahtaa olla syy siihen että myydään uusia.

Onko ostettu vahingossa liian pientä vai eikö väri/kuvio miellytäkkään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lahjan saaja ei ole pitänyt vaatteesta. En itse ole halunnut pukea lapsiani vaatteisiin joita inhoan ja olen antanut uusia vaatteita esim. Uffin keräykseen.

Vierailija
2/4 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kirmuinen vaatehamsteri ja osa vaatteista jää käyttämättä. En saisi kyllä mennä minnekään alennusmyynteihin, sieltä tulee aina muovikassillinen hamstrattua täysin kyllä ihan miettimättä. Ja kun nykyään voi käydä tuuri, että alevaatteesta saa omansa pois huutiksessa tai jopa enemmänkin eli suorastaan voittoa, niin olen entistä löysäkätisempi ostamaan kaikkea kivaa aleista.

Molemmilla lapsilla on isot vaatekaapilliset. Juuri laskin, että tytölläkin on 34 mekkoa. Ei oikein kaappiin mahdu, pitänee ehkä joku ihanuus myydä. Onneksi meillä muuten tyttö myös pitää paljon mekkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetta niin silloin ei ehdi kaikkea käyttää, syynä saattaa olla esimerkiksi vääränmallinen vaate lapselle tai sitten ei olekaan sopinut muiden vaatteiden kanssa yhteen.

Vierailija
4/4 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niistä saa voittoa. esim. juuri nyt me&i kampanja osta 3 maksa 2, lisäksi heillä on salainen vaate 12eur, joten näitä myymällä "tienaa kivasti". monet ticketin asut näyttävät olevan hullujen päivien 29,90eur asuja ja ne menee järestään yli 40:llä. samoin lindexin / kappahlin osta 3 maksa 2 sekä alehinnat puoliksi vaatteita paljon huutiksessa ja ihan "täyteen hintaan" =D ja paljon muita vastaavia - nythän on kevään aikana ollut paljon ysmyjäkin, joten niistäkin hamstrattuja on näköjään huutikseen päätynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän