Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja alitajunta

Vierailija
28.11.2023 |

Vuosi kun ex puoliso oli viimeksi mielessä ja viime yönä näin hänestä niin todellisen unen. Oltiin unessa sylikkäin ja kaikki oli hyvin. Siihen uneen kun heräsi, tuntui että sydän särkyi taas uudelleen. Ex ei suostunut puhumaan tai käsittelemään eroa mitenkään, ja hän halusi erota. Jääkö alitajunta johonki lukko tilaan kun asiaa ei käsitelty, se vain yrittää prosesoida tapahtunutta ja ei löydä vastausta? Jotenkin kohtuutonta että rakastaa, jää jätetyksi ja oma alitajunta aiheuttaa tuskaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se todellakin jää alitajuntaan, siksi ne pitää käsitellä ne omat tunteet ja käydä ne läpi, ottaa aikaa itselleen...

Mutta tämähän ei tarkoita sitä ettetkö sä yksin pystyisi käymään niitä asioita läpi, siihen ei tarvita välttämäti sitä toista osapuolta jos hän ei halua jutella, sä voit tehdä sen yksinkin ja päästää itsesi irti, siis jos oikeasti sitä haluat. Toinen osapuoli ei tule pääsemään itse varmaan koskaan irti omalla toiminnallaan. 

Unia kannattaa kuunnella, ne kertoo meille asioita ja myöskin aika useasti nämä käsittelemättömät asiat. Siinä voi mennä päivä, kuukausi, vuosi tai 10 vuotta tai 50 vuotta, mutta jossainvaiheessa ne tulee pintaan. 

Koita lähestyä sitä asiaa niin että katso itsekriittisesti mitä sinä itse teit väärin ja mikä näihin asioihin johti, jos ei muuta niin lähetä sille sun entiselle kumppanillesi viesti ja pyydä anteeksi, se on yksi tapa päästää itse irti. 

Vierailija
2/2 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se todellakin jää alitajuntaan, siksi ne pitää käsitellä ne omat tunteet ja käydä ne läpi, ottaa aikaa itselleen...

Mutta tämähän ei tarkoita sitä ettetkö sä yksin pystyisi käymään niitä asioita läpi, siihen ei tarvita välttämäti sitä toista osapuolta jos hän ei halua jutella, sä voit tehdä sen yksinkin ja päästää itsesi irti, siis jos oikeasti sitä haluat. Toinen osapuoli ei tule pääsemään itse varmaan koskaan irti omalla toiminnallaan. 

Unia kannattaa kuunnella, ne kertoo meille asioita ja myöskin aika useasti nämä käsittelemättömät asiat. Siinä voi mennä päivä, kuukausi, vuosi tai 10 vuotta tai 50 vuotta, mutta jossainvaiheessa ne tulee pintaan. 

Koita lähestyä sitä asiaa niin että katso itsekriittisesti mitä sinä itse teit väärin ja mikä näihin asioihin johti, jos ei muuta niin lähetä sille sun entiselle kumppanillesi viesti ja pyydä anteeksi, se on yksi tapa päästää itse irti

Mitä vitXXa? En tehnyt mitään väärin ja en todellakaan pyydä anteeksi hänen pettämistä ja valehtelua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä