Helmihaasteen tammikuu!!!
Nolo Dimex täältä piilosta kömpii esiin....
..painoa on tullut pari kiloa joulukuussa lisää!!! KÄÄK!!!
Nyt innolla niitä pudottamaan, mites muut?
Sukkanukka, ollaanko samoissa lukemissa..? =)
Joko on pian vauvauutisia meidän vauvojen odottajilla, entäs Henriikan uusi arki, miten rullaa?
Mä en edes joulukuussa ilmoittautunut täällä ollenkaan, hiljaista taisi olla täällä meidän pinossa?
No, tässä nyt sitten ollaan, paino on jotain 63,9 tai jotain sellaista.
Ilmoittautukaa niin jatketaan taas!
Terkuin
Dimex
Kommentit (10)
ja aamupaino mulla oli 63,2, eli vähän olen jo saanut " joulukiloja" pois.
Ihan vaan keventämällä ruokavaliota, liikkuminen on mulla näin talvella tosi surkeeta... =(
Mä en ole ulkoilma-ihminen talvipakkasilla ollenkaan, olen kesän lapsi! =)
No, palaillaan....
Terkuin
Dimex
Sitä on aikaa vierähtänyt jonkin verran kun viimeksi täällä kävin. Aika on mennyt kuin siivillä. Elämä on ollut kaikin puolin erittäin hektistä.
Mutta ensin Mirabella oikein paljon onnea uuden tulokkaan johdosta. Vauva uutisia on aika kiva kuulla. Mukavaa että kaikki on sujunut hyvin.
Tuossa eilen illalla tuli ihan yöstä teidät mieleen ja piti tosiaan heti tulla kirjoittelemaan kuulumisia.
Aloitin tosiaan tuossa n 3 kk sitten työt. Joten arki heitti kyllä häränpyllyä kun äiti meni töihin. Sitten on vielä tuo rakennusprojekti. Meinataan muuttaa jo helmikuun lopulla joten loppusuoralla ollaan. Luojan kiitos.
Häätkin ne jo uhkaavasti alkavat lähentyä. Ovat siis maaliskuun puolessa välissä.
Ihmekö tuo että paino on mennyt tässä menossa alaspäin. Kävin aamulla puntarilla ja 62,5 näytti luku. Viimeksi kun täällä olin se tais olla jotain 64. Mutta on paree mennä viel hieman alas ennen häitä. Puku joka mulla meinaan on, on aika lailla tiukka.
Mutta uhkaavasti näyttää siltä että helmikuun tavoite tullaan saavuttamaan. Oliskohan se ollut 63 vai 62.
Erittäin hyvää pakkaspäivää kaikille.
Mukavaa että pino on pysynyt " hengissä" siitähän on jo vuosi aikaa kun aloiteltiin. Muistaako kukaan tarkkaa aikaa ??
-Vuffi-
167/75/62,5 ( vaikka itse sanonkin niin tuo n.12kg laihdutusta vuodessa antaa aihetta olla pikkaisen ylpee itsestä)
Vielä kirjotan tänne tammikuun puolelle,vaikka melkein ois voinu tehdä jo helmikuun pinon.
Onnea paljon Mirabellalle!Kiva kuulla että kaikki mennyt hyvin.
Vuffilla onkin vähän sama elämäntilanne kuin mulla.Marraskuussa alkoi työt ja helmikuun lopussa ois muutto uuteen asuntoon.Ei kylläkään olla rakennettu mutta vuokralta muutetaan omaan kotiin.Ja häitä meillä ei ole.Ne oli pari vuotta sitten.
Siitä on aika tarkalleen vuosi aikaa kun aloitettiin.tarkkaa päivää en muista mutta tammi-helmikuun vaihdetta se oli.Silloin painoin 71kg ja tossa syksyllä näytti vaaka 65 alimmillaan.Tänä aamuna kävin puntarissa pitkästä aikaa ja vaaka näytti 67.Että vähän huolimaton on tullu oltua.
mut nyt lähden loikoileen sohvalle vapaapäivän kunniaksi.Pienempi nukkuu ja isompi kattoo dvd:tä.Saa hetken olla rauhassa.
Nähdään taas!!
T.henriikka
Minä tulin katsastamaan josko täällä olis muitakin käynyt ja iloinen ylläri tuli. Hei vaan vuffi ja henriikka!!!
Kyllä se tuo rakennusprojekti saa ihmeitä aikaan tuon painon suhteen. Kun me rakensimme taloa, laihduin ihan omia aikojani 13 kiloa sen kesän aikana!!!!!! En edes itse sitä ehtinyt ajattelemaankaan. Mut olikin sitä ylipainoa paljon enemmän kuin nyt.
Oi vuffilla on häätkin vielä edessä, varmaan jänskättää jo hieman?!
Toi töihin menokin on yks projekti elämässä. Kaikki menee vähäks aikaa sekasin, enne kuin tottuu. Mut kaikkeen tottuu.
Mä taidan ottaa mallia nyt tuosta henriikasta ja lähtee päiväunille. Kuopus sairaana ja nukkumas, isommat meni miehen siskon luo leikkii niiden lasten kans, niin täs saa hyvin levätä =)
Ai niin, eilen kävi aamupaino 62.4kilossa, mut tänäaamuna oli sit 63.1. Perjantaina nähdään todellinen viikkopudotus! Pullakin tuli syötyä tuossa.........no nyt site ei enää mitää makeeta ennen perjantaita=D
Terkuin sukkis
158/69.8(71.5)/63.1/55
ai niin ja hieno tulos vuffilla pudotuksessa, toki saat olla kovin ylpee itestäs!!!!!
pikainen ilmottautuminen täältä mummolasta!
Kävin tapsan päivänä pinoutumassa ja sen jälkeen tietsikka meni sököksi ja ensiviikolla pitäisi saada uusi kone.
Mun arki oli joulukuussa aika hurjaa,töissö tuli pitkästi päälle 200tuntia joulukuun aikana.Mut nyt on niin rauhallista että pidän täs pari viikkoa lomaa.Syöminenkin oli sitä että kiirreessä söi suklaapatukan tms.Puntarissa en oo muistanu käydä pitkään aikaan mut varmasti jouluna tuli painoa lisää.Täytyis alkaa NYT kevyempi elämä!
Tulkaa tosiaan kertoo vauvakuulumiset!Mirabella luultavasti on jo saanut vauvelin?Ja kieppulilla on jo aika lähellä?
Palataan!!
T.henriikka
Oikein hyvää kuluvaa vuotta 2007!
Meille tosiaan poika syntyi 29.12. Mitat 3705g ja 50 cm. Synnytys meni ihan ok. Käynnistyi supistuksilla kotona neljältä yöllä, Kättärillä oltiin puol seitsemän ja poika syntyi klo 10.29. Epiduraali jäi saamatta kun olinkin jo auki kun sitä oltiin laittamassa, ilokaasun voimalla mentiin. Poitsu terve ja suloinen. Eppari tehtiin ja jotain pientä repeämää tuli, mutta hyvin olen toipunut, ei ole edes särkylääkkeitä tarvinnut (esikoisen jälkeen 3 viikkoa olin kipeä).
Arkea täällä opetellaan ja tänään käytiin ulkona ekaa kertaa. Albert on kova syömään ja yöllä tankataan kovasti joten unet on jääneet vähän vähiin. Onneksi mies on kotona ja auttaa kovasti.
Paino on nyt n. 85 kg eli 10 kg on kadonnut :-) Vielä en ole jaksanut kauheasti miettiä noita syömisiä, kuhan nyt vähän pääsen johonkin rytmiin niin sitten. Tavoitekin täytyy miettiä...
Täytyy palata myöhemmin, nyt on mentävä nukkumaan kun poika on unten mailla...
t. Mirabella ja Albert 1 vko ja 4 pv
MInäkin täältä kolostani ryömin alta kulmien tähyillen =D....
Eipäs ole jaksanut paljoa kirjoitella, viimeksi vissiin joskus joulukuun alkupuolella, en edes muista......
Tulihan noita joulukilojakin pari hankittua, mutta onneks sain nen samantien pois ihan vaan jättämällä herkut pois ja salaattia enemmän kehiin!!!
Jumpatkin alkoivat jälleen ilokseni ja odotan jo innolla iltaa että pääsee rasvanpolttoon =D ostin jumppakortin ja kolme kertaa olen viikon aikana käynyt näin heti alkuun. Meinaa vaan kipeytyä lihakset kun on taas ollut pitkä tauko liikkumisessa. Onneksi mulla on innostunut kaveri joka muutti etelästä tähän ihan lähelle ja se on inoissaan vetämässä mua mukaan jumppaan. Ja onhan se mukavampi käydä itselläkin kun on kaveri.
Ja Mirabellalle ONNEA KALAMASTI pienestä pikkuherrasta =) Oikein soman kokoinen vauveli! Ei niitä kiloja kannata vielä ajatellakaan ainakan pariin kolmeen kuukauteen. Vielä ehtii pudottaa myöhemminkin ja kun noin hyvin lähti jo nyt heti alussa niin ei varmasti tuota ongelmia loputkaan, jos joskus haluaa pudottaa. Pääasia että perhe voi hyvin ja ruokaa vauvalle riittää ;)
Koetan nyt kirjoitella hieman useammin josko tässä saisi tulosta aikaiseksi.....se jää nähtäväksi. Mut oikein hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille!!
mitat 158/69.8(71,5)/63.3->58
Olipas taas pino mennyt jo kauas...
Mä odotan taas innolla iltaa ja jumpalle menoa. Olen nyt viisi kertaa käynyt ja meno tuntuu hyvältä vaikka lihakset onkin kipeenä mut ei se haittaa. Jos se auttais kiinteytymään kun viime syksynä ei tullut liikuttua juuri ollenmkaan niin ei oikein tapahtunutkaan mitään.... Kokeilin yksiä pieniä housuja joita olen pitänyt mittarina omalle kropalle ja enää ei tarttis paljoo niin ne olis sopivat..... kun nyt malttaisi rutistaa loputkin läskit pois. Mites näiden vauvojen kans menee? Meidän naapuriin syntyi eilen pieni tyttö ja kyllä on haikeaa olla itsellä kun muistaa sen vauvan syntymän ihmeen!!!! Vieläköhän sitä pitäis yksi vauva koettaa saada.......no jospa ei kuitenkaan. Mut kertoilkaa kuulumisia!
Täällä aloitellaan " normaali" arkea. Mies lähti töihin tänään ja esikoisen vein tarhaan (on siellä 3pv/vko ja 6h/pv). Pikkuinen vielä uinuu kun hetki sitten tultiin kotiin.
Neuvolassa käytiin maanantaina ja vauva on kasvanut hyvin, yli 600g ja 4,5cm kahdessa viikossa :-). Ei tarvitse murehtia tällä hetkellä sitten että riittääkö maito.
Syömiset on taas olleet vähän mitä sattuu, johtuu osittain tästä rytmittömyydestä. No täytyy yrittää saada homma haltuun, mutta en vielä jaksa niin kauheasti miettiä.
Ei meille ihmeempiä, puntarilla en ole käynyt muutamaan päivään. Pidetääs nyt ryhmä edes vähän kasassa, vai onko kaikki karanneet...
t. Mirabella ja Albert 2 vko 5 pv
Kiva että sulla MIrabella maitoa riittää, eikä tarvitse vauvan ravitsemuksesta olla huolissaan. On tosiaan vauva kasvanut hyvin =D
Mä yritän tosissani nyt ppinnistää näiden loppujen kilojeni kanssa. Olen alkanut käydä kolme kertaa viikossa jumpalla ja hyvältä tuntuu. Paino ei ole laskenut mutta olen huomannut kiinteytyväni varsinkin mahan kohdalta. Mieskin sanoi masuni pienentyneen =) Kovasti pitäisi treenata varsinkin alavatsaa ja syviä vatsoja. Kysyin jumpanvetäjältä miksi en pääse ylös saakka tehdessämme jumpalla vatsalihaksia, niin tuumasi vaan että se johtuu just noista sybistä ja alavatsalihaksista........ Että sitä ne synnytykset teettää..... Mutta onpa mulla loppuelämä aikaa niitä voimistaa. Puntarilla aion käydä nyt vain kerran viikossa enkä yhtään enempää vaikka kuinka haluttais. Eipähän tule turhia stressejä.
Ok, mut nyt mun pitää mennä taas. Toivottavati kuulemme pian muistakin!
-sukkanukka-