Kokemuksia peggingistä?
Mies tahtoisi kokeilla, iik.
Meillä on upeaa seksiä ja mieheni on ensimmäinen kumppani elämässäni jonka kanssa aidosti kykenen olemaan sängyssä rennosti ja nautin joka solulla.
Olen aina harrastanut "tavis" touhuja, toki lelut yms on tuttuja, mutta tämä pegging on ajatuksena tosi outo ja uusi käsite. Eli löytyisikö kokemuksia, ja onko jotain mitä mun pitäisi erikseen osata ottaa huomioon? Tietty mies kyllä kertoo mikä hyvältä tuntuu yms mutta vähän jännittää että osaanko mitään 😅
Olo on kaikinpuolin innostunut ja odottava, tykkään siitä että tabuja ei tässä suhteessa ole, nautinto on puhdasta ilman häpeää, eli skippaan suosiolla kauhistelevat kommentit jos joku niitä meinaa laittaa, kokemuksia kaipaisin kyllä
Kommentit (16)
Naisena voin sanoa että kivaa on :) Yhden tyypin kanssa olen saanut kokeilla ja koen sen erittäin kiihottavana kun saan käyttää "kaluani" häneen. Ostin itselleni söpön dildon ja sirot valjaat jotka miellyttävät silmää ja tuntuvat omilta, niihin totuttelu etukäteen auttaa myös saamaan itsevarmuutta. Ja ne orgasmit mitä hän kalullani (ja samalla käsin tyydyttäessä) saa ovat tosi upeaa katseltavaa :)
Peggingiä harrastavat naiset ovat sitten ihania.
Naisen pitää tehdä sitten heti selväksi, että miehen tehtävä on ottaa sitä munaa sisäänsä just niin kuin nainen haluaa ja nainen joutuu välillä rankaisemaan miestä.
Miehen kuuliaisuus alistumiseen varmistetaan, kun mies ottaa sitä munaa suuhunsa vaikka yökkäilisi kuinka.
Mitä tuo on ? Joku Samuli Edelmanin laulu ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo on ? Joku Samuli Edelmanin laulu ?
Just se. Lauleskellaan sitä samalla kun pannaan. Saa lisäpististeitä, jos onnistuu ajoittamaan orkkuhuutonsa "vain on syyy Peggggyyyyssääääää"-kohtaan.
Kiitos vastaajille 😁 ei olekaan ollut yhtä hauskan jännittynyttä oloa pitkiin aikoihin, oon kyllä niin onnellinen että törmäsin mieheen jolle asia ei ole tabu ja uskaltaa kertoa mitä haluaa.
Ei tässä malttaisi viikonloppua odottaa
jos molemmat on tykkää niin tulee olemaan tosi hauskaa, seksi on monipuolista ja kivaa, onnea matkaan ja paljon liukkaria
Rohkeasti panemaan vain. Muista naida myös suuhun ja laita käsiraudat ennen aktia että ei pääse vahingossakaan kulliinsa käsiksi. Itselle ainankin jo se näkymä vaimo tattiojossa on niin kiihoittava että meinaa pienestäkin kullin kosketuksesta laueta😄 Reippaasti liukkaria ja nauttikaa. Eläkä säikähdä jos miehesi pitää hieman tavallista kovempaa ääntä. On meinaan kokemusta🤭😋
Muista tarjota miehelle ass-to-mouth-ainutlaatuista kokemusta. Taatusti innostuu lisää
Vierailija kirjoitti:
Muista tarjota miehelle ass-to-mouth-ainutlaatuista kokemusta. Taatusti innostuu lisää
Kaikki muu kiihottaa peggingissä paitsi paska tai edes sen haju. Rouva saa painella mua peppuun niin suurella kuin uskaltaa vammoja tuottamatta panna.
Paskaa ei tuossa leikissä meistä kumpikaan kaipaa. Itse tosin pesen aina peppuni, kun sieltä tavaraa tulee ulos. En vain silloin, kun odotan vallan vaihtuvan makuuhuoneessa.
Aikoinaan tapasin naisen joka oli ronskintuntuinen. Hän sanoi baarissa että hänelle pitää olla mies eikä marjanpoimija. Ei muuta kun naisen kämpille ja heti oveta sisään päästyämme sain komennon vaatteet pois ja sängylle mahalle. Hän riisui myös ja tuli hajareisin päälleni ja otti yöpöydänlaatikosta parit käsiraudat ja lukitsi käteni sängynpäätyyn. Sanoin mitäs ihmettä kun olen näinpäin mitä meinaat. Hiljaa sain vastauksen, kohta hän sitoi jalkojani toiseen päätyyn Mietin kuumeisesti saanko piiskaa vai mikä oli homman nimi kun olin mahallani X asennossa. Hän lähti makkarista ja odotin ihmeissäni mitä tuleman pitää. Kohta hän saapui makkariin ja näin strap onin hänen lanteilla valjaissa. Yritin sanoa että en halua, mutta hän sanoi, kyllä tämä hienosti menee oo rauhassa ja rentoudu. Hän tuli päälleni hajareisin suuteli selkääni ja puristeli että sain väristyksiä ja kullini seisoi todella kovaa. Sitten hän pursotti reippaasti perseeni päälle ja tuolle julmalle kangelle liukuvoidetta. Sitten tunsin kuinka strappi alkoi pikkuhiljaa tunkeutua neitseelliseen peräaukkooni. Hän oli todella varovainen ja tunsin kuinka strappi meni aina vaan syvemmälle kun hän sanoi hyvä poika kaikki 25 senttiä on sisällä. Hän hieroi ja pusutteli selkääni ja alkoi hitaasti vetää kankea ulos ja pursotti lisää liukkaria kangelle. Sitten hitaasti taas sisään, ulos, sisään, en voinut kun uikuttaa ja huokailla. Sitten tunsin jotain outoa, olin laukeamassa ja kohta nytkähtelin orgasissa ja laukesin alleni. Hän kysyi oliko paha, johon vastasin hieno kokemus ja oikeen tehtynä vaikkakin pakotettuna. Hän avasi siteeni ja sanoi laitas tuo sträppi lanteille niin saan molempiin reikiin yhtä aikaa. Laiton sträpin kullini yläpuolelle, sitten hän otti suihin. Kohta olin juhlakunnossa, hän meni kontille ja sanoi tule nai mua kun eläin. Otin liukkaripurkin ja pursotin reippaasti pyllyvakoon ja sträpille. Aloin työntämään pikkuhiljaa sisään ja kulliani pilluun. Kohta olin porautunut tuolla isolla hänen anukseen ja omallani hänen pyhimpään. Tunsin sträpin ohuen seinämän läpi joka kiihotti hitosti. Nainen huusi suoraa huutoa, sätki ja ulisi. Sitten otin lanteista kiinni ja aloin rytmikkään naimisen kunnes hän sai räjähtävän orgasmin taittuen kaarelle ja suusta kuului vain korinaa. Loppu yö meni sitten vähän rauhallisemmissa merkeissä. Aamulla sitten kävelin kotiin päin perse arkana ja mulkku kipeenä mutta oli kokemuksena se arvoinen. Mats.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan tapasin naisen joka oli ronskintuntuinen. Hän sanoi baarissa että hänelle pitää olla mies eikä marjanpoimija. Ei muuta kun naisen kämpille ja heti oveta sisään...
Hieno tarina, mutta olisiko miestä lähteä kokeilemaan samaa oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Tuolta me tilattiin pari erilaista
Meneekö kaikilla näillä ihmeseksikaupoilla niin huonosti, ettei edes pieneen maksettuun mainokseen ole varaa, kun tätä sissimarkkinointia pitää koko ajan jauhaa? Ei taida kiireitä olla lähettämön puolellakaan, kun riittää aikaa vauvapalstan spammaamiseen.
Enpä taida tilata mitään, riskinä että koko putiikki menee kuperkeikkaa ennen kuin paketti on saatu postiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta me tilattiin pari erilaista
Meneekö kaikilla näillä ihmeseksikaupoilla niin huonosti, ettei edes pieneen maksettuun mainokseen ole varaa, kun tätä sissimarkkinointia pitää koko ajan jauhaa? Ei taida kiireitä olla lähettämön puolellakaan, kun riittää aikaa vauvapalstan spammaamiseen.
Enpä taida tilata mitään, riskinä että koko putiikki menee kuperkeikkaa ennen kuin paketti on saatu postiin...
Kaikkihan täällä spämmii samalla asialla: vitamiinikauppiaat, seiska, iltikset, kiinteistövälittäjät jne.jne.
Ihanaa touhua. Tosin paras peggaaja on aito transnainen, jolla seisoo ja lentää kunnolla. Vastavuoroisesti saa sitten sitä samaa herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan tapasin naisen joka oli ronskintuntuinen. Hän sanoi baarissa että hänelle pitää olla mies eikä marjanpoimija. Ei muuta kun naisen kämpille ja heti oveta sisään...
Hieno tarina, mutta olisiko miestä lähteä kokeilemaan samaa oikeasti?
Olisi aika ihanaa löytää tuollainen nainen...kunhan ei olisi liian iso....
Olipas kiva aloitus😊. Kuullostaa siltä, että teillä on hauskaa ja jännää yhdessä. Onnea matkaan.
Tästä aiheesta on ollut täällä aiemminkin, ja olen vastannut samat jutut kuin nyt, mutta laitetaan uudestaan. Meillä harrastetaan peggingiä bdsm-leikkien yhteydessä, jolloin dommaksi puettu ja meikattu tyttis laittaa minut miehen muutenkin tosi kovaan kuriin ja nuhteeseen. Kokeilemalla ja harjoittelemalla molemmat oppivat homman nopeasti. Jos mies on täysin kokematon, aloittakaa pienellä ja ohuella sträppärillä ja käyttäkää paljon liukkaria. Hitaasti hyvä tulee. Aloitusasennoksi sopii luultavasti parhaiten joko klassinen lähetyssaarnaaja tai lusikka. Naisen ei tarvitse juuri muuta kuin hoitaa liike, sillä sträppärissä kun ei ole tuntoa, miehen on pidettävä huoli siitä, että se pysyy siellä missä pitääkin ja että liikkeet ja syvyys ym ovat sopivat. Nainen voi kuitenkin samaan aikaan tyydyttää miestä kädellä. Kun homma alkaa sujua, voitte siirtyä isompiin sträppäreihin ja uusiin asentoihin sekä lisätä omia mausteita. Jos huomaatte tykkäävänne siitä, että mies alistetaan peggingissä, hänet voi sitoa eri tavoin ja sitten antaa palaa👍. Asennot löytyvät nekin harjoittelemalla. Takaapäin ja päältä homma käy helposti, mutta uskokaa pois: mieskin osaa ratsastaa kun käsketään😆. Ja kunhan on tarpeeksi kokeiltu ja totuteltu, hän kyllä pystyy ottamaan vastaan sen mitä nainen vaatii. Ja muistakaa liukkari.
Tänne tulee taatusti liuta kaikenkarvaisia ääliökommentteja, mutta älkää te niistä piitatko. Pitäkää hauskaa yhdessä ja nauttikaa.