Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtääkö jotkut opettajat tahallaan ihan väärin?

Vierailija
27.11.2023 |

Siis miten jotkut opettajat voi olla niin ärsyttäviä. Tuntuu että tahallaan yrittää vääntää kaiken kirjoittamani päälaelleen, ihan vain että saisi ite jotenkin päteä? Yleensä jos tehtävän palautteessa on jotain mistä en ole samaa mieltä, sivuutan sen jos ei ole niin tärkeää, mutta nyt oli kyllä niin outo palaute että oli pakko perustella joitain pointtejani. Siis muka esim. kuulemma yhtä mainitsemaani käsitettä ei ollut koko aineistossa, no oli pakko linkata ihan hänelle kohta jossa mm. käsite mainitaan. Siis tietääkö aina opettajat edes mitä tehtävää ne arvostelee? Tuntuu että välillä jos olen sanonut kissa opettaja vääntää että olisin sanonut koira. Ehkä hän alkaa vihaa nyt mua, mutta olkoon. Mietin vaan että mitä joitain opettajia vaivaa kun tuntuu että yrittävät tahallaan olla oppilasta vastaan : D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO siinä kohdassa mainittiin sun käyttämä käsite, mutta oliko se oleellinen? Mahdatko useinkin kirjoittaa asian vierestä?

Ei opettajilla ole mitään tarvetta päteä opiskelijoille. Se yleisö on ihan toinen.  Mutta on kyllä todella rasittavaa, jos ja kun opiskelijat uskovat tietävänsä paremmin asiasta, jota opettaja on tutkinut kauan, ja opiskelija ei ole vielä edes opiskellut.

Vierailija
2/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO siinä kohdassa mainittiin sun käyttämä käsite, mutta oliko se oleellinen? Mahdatko useinkin kirjoittaa asian vierestä?

Ei opettajilla ole mitään tarvetta päteä opiskelijoille. Se yleisö on ihan toinen.  Mutta on kyllä todella rasittavaa, jos ja kun opiskelijat uskovat tietävänsä paremmin asiasta, jota opettaja on tutkinut kauan, ja opiskelija ei ole vielä edes opiskellut.

Kyllä käsite oli oleellinen. En usko tietäväni paremmin asiasta, mutta jos opettaja yrittää tahallaan vääntää asioita joksikin jota en ole edes kirjoittanut, haluan kyllä oikaista sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käsite oli oleellinen. En usko tietäväni paremmin asiasta, mutta jos opettaja yrittää tahallaan vääntää asioita joksikin jota en ole edes kirjoittanut, haluan kyllä oikaista sen.

koko ajanhan sä uskot tietäväsai paremmin. Että opettaja on väärässä ja sinä oikeassa. Vaikka todennäköistä on, että olet ymmärtänyt jotain väärin.

Vierailija
4/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koko ajanhan sä uskot tietäväsai paremmin. Että opettaja on väärässä ja sinä oikeassa. Vaikka todennäköistä on, että olet ymmärtänyt jotain väärin.

en ollut ymmärtänyt asioita väärin, mutta opettaja ei kuulemman ymmärtänyt mitä tarkoitin ja olisi pitänyt kertoa selkeämmin. Ehkä olisi siis jatkossa väännettävä rautalangasta. Ei kyllä vastannut mitenkään siihen vaikka kun mainitsin käsitteestä jota hän kyseenalaisti. Tai muitakaan kohtia. No sellasta. 

Vierailija
5/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin ja kirjoitin kaikkea laidasta laitaan, että san opiskelijat ajattelemaan itse ja itsenäisesti. Oli ihan tavallista, että tekeydyin (vielä) tyhmemmäksi kuin olen. Minulle joutui usein selittämään ihan juurta jaksaen.

Vierailija
6/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö periaatteessa arvosanan pitäisi nousta jos kritiikki johtui vain hänen väärinymmärryksestään ja minun epäselkeästä ulosannista, mutta käsitteet olikin oikeat perusteluni oikeat.. No ihan sama pidä pisteesi t. Ap

Vierailija
7/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eikö periaatteessa arvosanan pitäisi nousta jos kritiikki johtui vain hänen väärinymmärryksestään ja minun epäselkeästä ulosannista, mutta käsitteet olikin oikeat perusteluni oikeat.. No ihan sama pidä pisteesi t. Ap

Ei ketään kiinnosta mitkään arvosanat koulujen jälkeen

Vierailija
8/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta mitkään arvosanat koulujen jälkeen

niin, paitsi silloin kiinnostaa kun niillä arvosanoilla haetaan kouluun.