Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkakohteena Maspalomas

03.01.2007 |

Moikka,

Suunnitellaan perhelomareissua (2 aik ja 1 lapsi 4v)kanarialle maaliskuuksi ja ollaan ajateltu Maspalomasta.

Mielipiteitä olis kiva kuulla Maspalomaksesta ja tjäreborgin hotelleista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en osaa auttaa, mutta itse ollaan lähdössä lasten kanssa ko. alueelle ja Tjäreborgin matkalle vajaan kolmen viikon kuluttua, elikäs loppukuusta olen asian suhteen viisaampi ja voin tulla kertomaan kommentit. Alustavasti vaikuttaa ihan kivalta paikalta, hiekkadyynit ym. ja on vesipuistoa ja papukaijapuistoa... ja sitä tärkeintä, eli lämmintä ja aurinkoa -ja lomaa!!

Vierailija
2/2 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme maspalomasissa lokakuussa 2004 ja lapsi silloin 7 kk:tta. Paikka oli ihan ok. Hirmuisen vähän siellä oli mielestäni tekemistä. Olimme Tjäreborgin hotellissa club maspalomas I. Hotelli oli aika kaukana rannasta. Allasalue oli ihan kiva ja huoneistot perussiistejä. Onhan noissa Bungalow tyyppisissä omat huonot puolensa. Esim. muurahaiset tuli heti jostain raosta, mikäli oli jäänyt muruja pöydälle. Toisaalta oli kiva istua iltaa ulkoterassilla, kun lapsi oli nukkumassa. Mutta, paikka ei oikein innostanut minua, joten en lähtisi kyllä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla