Miten huoltaa Timberland kengät joiden kärki hieman hajonnut?
Sillai rikkoutunut? Voiko niitä mitenkään huoltaa?
Kommentit (5)
Mä oon kuullut, että olsi sellainen ammattiryhmä kuin suutari joka näitä hoitaa, mutta voi olla vaan huhupuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullut, että olsi sellainen ammattiryhmä kuin suutari joka näitä hoitaa, mutta voi olla vaan huhupuhetta.
Ei ole varaa. Ostaisin 10e käytetyt mutta ovat kärjestä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu mieleen muuta kuin varovainen puhtaana pito ja joku vaha tai kenkälankki. Ei näistä uusia enää saa. Mutta ihmetyttää se, miten aikuisella kengät rikkoutuu kärjestä kun eihän näillä mihinkään potkita. Voitko valaista asiaa?
Tuskin ovat aikuisella olleet edes käytössä? En osaa sanoaKäytettyjä olen ostamassa kun talvikengät pitäis saada ja budjetti n. 20e.
arkiveatelier. com/ blogs/ kenkien-hoito/ nahkakenkien-hoito-ja-suojaus
Kohdasta lisävinkit
Kolhut ja naarmut kannattaa tasoittaa puhdistuksen jälkeen lämpimällä lusikalla: Lämmitä lusikan koveraa puolta sytkärillä noin 5 sekuntia ja hiero vaurioitunutta kohtaa kuperalla puolella. Toista kunnes vaurio on tasainen.
Palkeenkielet voi liimata kontaktiliimalla. Viimeistele pinta lämpimällä lusikalla kuten yllä.
Kenkävoide kannattaa valita kenkien sävyssä, sillä värillinen voide peittää kulumat ja naarmut parhaiten.
Jos kenkävoide ei riitä peittämään kenkien vaurioita, voit käyttää niihin nahkamaalia.
Ei tuu mieleen muuta kuin varovainen puhtaana pito ja joku vaha tai kenkälankki. Ei näistä uusia enää saa. Mutta ihmetyttää se, miten aikuisella kengät rikkoutuu kärjestä kun eihän näillä mihinkään potkita. Voitko valaista asiaa?