Tuleeko teillä joskus olo että nyt on rahat loppu tmv vaikkei oikeasti olisi eikä rahatilanteessa muutoksia kuukausiin
Itselle tulee välillä vaikka olen siis ihan keskituloinen enkä elä kädestä suuhun, niin silti jos ostan jotain kallista kuten tässä kuussa 90e talvikengät ja 90e ison maton niin tuli olo että nyt loppuu rahat.. vaikkei lopu, jää vaan vähemmän säästöön mitä aiemmin. Ja pienempituloiset, joilla oikeasti rahasta tiukkaa niin älkää ärsyyntykö tästä. Haluaisin vain tietää että tuleeko muilla tälläisiä piheyskohtauksia (syyttä).
Kommentit (4)
Tulee jatkuvasti. Rahat ei millään riitä, silti sitä on eikä mitään erikoista muutosta ole tilanteeseen tulossa.
Kyllä tulee. Viimekuussakin piti ostaa molemmille teineille uudet talvikengät (meni 250) ja sitten vielä sisäpelikengät ja maksaa harrastusmaksu ensi kaudelle. Jotenkin tuntuu että hirveesti meni rahaa ja kohta loppuu. Vaikka ei ne lopu, mulla on melkeen 60 000 edelleen säästöjä. Olen keskituloinen, mutta aina elänyt säästeliäästi, nyt kun perheessä teinejä niin välillä vaan rahaa kuluu enemmän.
Tulee, jätän palkasta käyttötilille vain 10€ / pv käytettäväksi ja loppukuusta joutuu usein lainaamaan säästöistä mutta Luojan kiitos niitä on. Tiedostan toki että moni elää vielä pienemmällä budjetilla ja ilman säästöjä, niin olen joskus itsekin mutta noussut sieltä pienin askelin tähän "yltäkylläisyyteen"
Kyllä todellakin tulee.