Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen. Kun aikaa kulunut yli 10 vuotta, niin näetkö jo lapset vain sinun lapsinasi vai ajatteletko myös exää?

Vierailija
25.11.2023 |

Itse ajattelen ne vain mun lapsina.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 13v. Hyvin pian eron jälkeen olin tilanteessa, että näin lapset lapsina. Enkä ajatellut Exää. 

Vierailija
2/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli niin huono vaimo ja lasteni äiti, että näin lapset ominani jo pitkästi avioliiton aikana. Eipä se siitä ole muuttunut eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset. Ei ole enää "meitä". 

Vierailija
4/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi, aikuinen jo. On hänellä isäkin, en oikein muista minkä näköinen. Erosta 18 v.

Vierailija
5/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, varsinkin kun pyytävät rahaa, muistutan toisesta vanhemmasta ;)

Vierailija
6/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat sen lapsia joka ne hoivaa ja kasvattaa. 

Vieraannuttamisesta puhuvat ne äijät, jotka kuvittelevat omistavansa puolison ja lapset.

Joita viis kiinnostaa perheestä huolehtiminen tai lasten kasvattaminen kunnes saavat eropaperit kouraan.

Sitten kolahtaa kipeästi narsistiin ja aletaan marista.

Vierailija
7/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ne ihan omina yksilöinään. Ihan ihmeellinen kysymys. Meille on lapset aina olleet ihan omia yksilöitään eikä vanhempiensa jatkeita.  Exäni näen sukulaisenani. 

Vierailija
8/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on vasta 7 vuotta mutta "isä" ei ole ilmoittanut lapsilleen edes osoitettaan tai nimenmuutostaan. 

Eikä ole mitenkään osallistunut heidän elämäänsä.

Kyllä välillä mietin, mitä mokoman tyypin päässä liikkuu. Ne lapset tehtiin yhdessä vakaasti ja tarkoituksella. Alussa hän välittikin heistä, mutta murrosikää hän ei kyennyt käsittelemään.

Vierailija
9/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää olla tähän mennessä ainoa, joka on koko ajan tiedostanut lapsiensa olevan myös sen toisen vanhemman lapsia. Muutenkin kuin niinä hetkinä, jolloin ne entisen puolison ärsyttävät piirteet tai tavat näkyvät niissä lapsissa. 

Vierailija
10/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 9 vuotta ja varmaan sekä että. Koska lapset asuu pääasiassa mun kanssa, meistä on muodostunut uusi perheyksikkö, jossa ovat "mun lapsiani". Mutta kyllä isommassa mittakaavassa heillä on myös toinen vanhempi, joka kanssa viestin lasten asioista ja kyllä silloin ovat nimenomaan "meidän lapsia".

Vierailija
11/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut mun lapsena. Eksä muutti ulkomaille kun lapsi oli alle 7v.

Vierailija
12/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat yhdistelmä teistä. Yritä nähdä asia ilman katkeruutta.

Vierailija
13/13 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo teinit aika yhteisiltä vaikuttaa, heillä kun on kaksi kotia. Vanhimmalla (ikää jo 23v) on myös avopuoliso, jolla sama tilanne ja jo nyt tuntevat tuskaa siitä, missä näistä 4 lapsuudenkodista ovat jouluna. Sanoin, että tehkää oma joulu ja olkaa kahden!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi