Onko Lanzaroten Playa Blancassa myytävänä Semperiä?
Onko siellä siis tavallisissa ruokakaupoissa myytävänä Semper-äidinmaidonkorviketta? Ollaan lähdössä sinne matkalle ja meidän poitsu on tottunut Semperiin. Ei tarvitsisi sitten Suomesta asti niitä raahata...
Kommentit (3)
mutta jotenkin en usko että Semperiä sieltäkään välttämättä saa. Me olimme Teneriffalla, siellä ruokakaupassa oli Nestlen äidinmaidonkorviketta (eri nimellä kuin Nan, mutta aika samalta muuten vaikutti) sekä Hero Baby nimellä vastaavaa (edullisempaa kuin Nestlen).
Itse vein maidot mukana Suomesta, painoa niille tuli 12kg (=12l) mutta hyvin sen määrän meidän matkataravroihin sain mahtumaan (yhteensä meidän matkataravat painoi 57kg, olisimme saanneet viedä yhteensä 90kg). Oli sitten takaisin tullessa tilaa tuliaisille :)
Mayella ja Onni 3kk
mutta jotenkin en usko että Semperiä sieltäkään välttämättä saa. Me olimme Teneriffalla, siellä ruokakaupassa oli Nestlen äidinmaidonkorviketta (eri nimellä kuin Nan, mutta aika samalta muuten vaikutti) sekä Hero Baby nimellä vastaavaa (edullisempaa kuin Nestlen).
Itse vein maidot mukana Suomesta, painoa niille tuli 12kg (=12l) mutta hyvin sen määrän meidän matkataravroihin sain mahtumaan (yhteensä meidän matkataravat painoi 57kg, olisimme saanneet viedä yhteensä 90kg). Oli sitten takaisin tullessa tilaa tuliaisille :)
Mayella ja Onni 3kk
Pari kertaa ollaan reissattu kanariansaarilla (ei tosin Lanzarotella) eikä ole silmään osunut tuttuja vauvanruoka tai vaippamerkkejä (paitsi pampers).
Ruokakaupoissa voi olla huonosti noita ruokia, mutta apteekista saa =)
Itse olen aina ottanut ruuat mukaan, jos lapset on ollut vauvoja.
Vauvahan saa ottaa 10kg matkatavaroita, joten yhteen laukkuun sopii hyvin ruuat mukaan.