Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä, että köyhät saa asunnon helpommin, jos on esimerkiksi

Vierailija
24.11.2023 |

x sairaalassa

x häädetty 

x raskaana 

ym. 

Kamalasti tulee kuluja yhteiskunnalle, jos minä alan noita perusteita täyttämään. Tuntuu, että ns. kunnollinen köyhä ei voi 

saada helposti sitä köyhän asuntoa. Yhdessä kohteessa siitä asunnontarve listauksesta ei tuntunut löytyvän yhtään

sopivaa kohtaa, koska pitäisi ilmeisesti olla häädetty rampa, sairaalahoidossa ja raskaana. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt sitä että miksi kaikkea saa, tekemättä mitään.

Samaan aikaan kun ne jotka tekevät kaiken, eivät saa mitään.

Nimimerkillä. Työssäkäynti normipalkalla on turhaa kun mitään ei jää käteen.

Vierailija
2/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja yleensä ne saa vielä uudet asunnot 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi vai oletko trolli? Veikkaan että 90 % todennäköisyydellä olet trolli, mutta toisaalta voihan noin tyhmiä ihmisiä olla olemassa.

Vierailija
4/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtykää köyhäksi ,kokeilkaa onko uulonne totta? Moniko teistä tällä arvostelijoina elää omalla rahalla,on opiskelija tai työ elämä?

Vierailija
5/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko botti vai venäläinen, kun kirjoitat niin huonoa Suomea?

Vierailija
6/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan koska sairaalassa olevalla, ilman asuntoa jääneellä tai raskaana olevalla on kovempi hätä.

Vierailija
7/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin valinnanvapautesi kasvaa. Jotkut näkevät hirveän vaivan vatkata jonninjoutavia asioita sen sijaan että vaivautuisi vähän tekemään rahan eteen jotain.

Vierailija
8/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niin valinnanvapautesi kasvaa. Jotkut näkevät hirveän vaivan vatkata jonninjoutavia asioita sen sijaan että vaivautuisi vähän tekemään rahan eteen jotain.

Miksi käydä töissä ja saada reilu tonni käteen, mistä maksat kaiken? Kun voit heittäytyä elätiksi ja kaikki maksetaan sun puolesta. Ja se mitä ei makseta, jätät itse maksamatta. Viheltelet menemään kahta kättä heiluttaen.

Tiedän tämän, koska olen itsekin elämässäni ollut sairas, köyhä, työtön, opiskelija, tilapäisellä eläkkeellä, pienipalkkainen mutta myös isopalkkainen.