Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appelsiinissa lukee Allah.

02.01.2007 |

" Acossa on monta moskeijaa, niistä isoin on Al Jazzar-moskeija, jonka pihamaalla on puutarha, jossa kasvaa hedelmäpuita. Sieltä oli pari viikkoa sitten löytynyt appelsiini, jossa lukee Allah aivan selvästi. Kaikki varmaan on nähnyt kun appelsiineissa, ja muissa sitrushedelmissä on joskus kuoressa harmaata röhelmää... Niin tällä kertaa se oli muodostanut tekstin Allah arabialaisin kirjaimin."

http://www.panet.co.il/ysc.php?ac=showarticle&article_id=47648&category…

On jännää nähä mitä selityksiä keksitte tällä kertaa. ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni_äiti:

" Acossa on monta moskeijaa, niistä isoin on Al Jazzar-moskeija, jonka pihamaalla on puutarha, jossa kasvaa hedelmäpuita. Sieltä oli pari viikkoa sitten löytynyt appelsiini, jossa lukee Allah aivan selvästi. Kaikki varmaan on nähnyt kun appelsiineissa, ja muissa sitrushedelmissä on joskus kuoressa harmaata röhelmää... Niin tällä kertaa se oli muodostanut tekstin Allah arabialaisin kirjaimin."

Vierailija
2/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja uskottomat kysyvät: »Miksi hänen Herransa ei ole lähettänyt hänelle merkkiä?» Totisesti, sinä olet vain varoittaja, ja jokaisella kansalla on johtajansa."

Tämä on yksi kohta niistä monista mitä Koraanissa sanotaan. Jumala lähettää merkkejä ihmisille siitä että Islam on Hänen osoittama tie mutta monet eivät niitä huomaa tai tajua. Tämä ko. appelsiini on yksi niistä. Saatana saa teidät ajattelemaan so what vaikka teille on tuotu nähtäväksi merkki Islamin oikeudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo luottanu yhteenkään etenkään netissä näkemääni kuvaan sen jälkeen kun olen photoshoppia oppinut käyttämään. ;)

Uskon kyllä, että Jumala on jättänyt " puumerkkinsä" luomistyöhönsä. Mutta kuvia en usko aina.

Vierailija
4/10 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni_äiti:

Vierailija
5/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne paahtoleivät yms. joissa on selvästi Jeesuksen kasvot?

Pilvimuodostelmien viestit?

Nurinperin kuunnellut rocklevyt saatanallisine sanomineen? (haloo, miksi kuunnella niitä takaperin?)

Onnen ja epäonnnen luvut?

Ja muut, erinäiset ja epälukuiset koodit kaikialla? Kun niitä alkaa tarkkailla, niitä myös näkee kaikkialla.

Minusta kiinnostavin on Fibonaccin sarja/lukujono, jota löytyy yllättävän paljon biologisista prosesseista.

En halua pilkata uskoasi, jenni_äiti, (tai kenekään muu uskoa), mutta se ei varmaankaan tarvitse vahvistusta appelsiinien koodeista?

Vierailija
6/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa itsessä, lapsissa ja luonnossa sinällään riittää ihan tarpeeksi ihmeteltävää ainakin minulle alhamdulillah.

Olen vähän skeptinen kaiken maailman merkkien suhteen. Kun tarpeeksi kauan etsii, näkee kyllä mitä tahtoo.

Mutta kuten sanottu, tässä maailmassa, ihan ilman mitään ihmeitä, on minulle ihmettä kerrakseen.

Vierailija
7/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi ajatella näin: " Demoni nimeltä Allah meni tuohon appelsiiniin (joksikin aikaa) ja laittoi nimensä silloin siihen näkyviin."

Ei tuollaisilla ' ihmeillä' ole mitään virkaa. Kaikenlisäksi tuo appelsiini mätänee. Kun tosi Jumala, jonka nimi ei ole Allah vaan JHVH ilmestyi Moosekselle orjantappurapensaassa tuo orjantappurapensas ei kulunut vaikka paloi koko ajan (ilmestyi nimenomaan orjantappurapensaassa - olisiko tässä profetiaa siitä kun Jeesus oli tuomittu kuolemaan ristillä ja häntä pilkattiin hänen päähänsä oli laitettu orjantappuroista tehty kruunu (Mark. 15:17)). Se oli ihme!

' Ja Mooses kaitsi appensa Jetron, Midianin papin, lampaita. Ja kun hän kerran ajoi lampaita erämaan tuolle puolen, tuli hän Jumalan vuoren, Hoorebin, juurelle. Silloin JHVH:n enkeli ilmestyi hänelle tulen liekissä keskellä orjantappurapensasta; ja hän näki, että pensas paloi ilmitulessa, mutta pensas ei kuitenkaan kulunut. Niin Mooses sanoi: " Minä käyn tuonne ja katson tätä suurta näkyä, miksi ei pensas pala poroksi" . Kun JHVH näki hänen tulevan katsomaan, huusi hän, Jumala, hänelle pensaasta ja sanoi: " Mooses, Mooses!" Hän vastasi: " Tässä olen" . ... Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: " Sano israelilaisille näin: JHVH, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.' (kts. (2 Moos. 3:1-15))

Vierailija
8/10 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki todistaa Luojasta. Asiasta toiseen: Näistä ihme merkeistä puheen ollen, oletteko kristityt lukeneet sellaista Frank Perettin kirjaa kuin Valon lähettiläs? Siinä käsitellään vähän tätä kristittyjen taikauskoa ja myös turhautumista ja väsymistä uskon elämässä. Hiukan erilainen näkökulma Antikristukseenkin. Minun mielestäni oli hyvä lukukokemus.

jos ihmiset hakevat sisältöä elämäänsä kaikenlaisita merkeistä, niin onko heillä todellista suhdetta Luojaansa?

Vierailija
9/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on nyt vain pakko todeta että arabiaa puhuvalle Allah on yhtä kuin Jumala oli hän sitten muslimi tahi kristitty.

Eli voinen näin kristittynäkin todeta että kiva kun sattui Jumalani nimi olemaan arabiaksi appelsiinissa........ :D

Vierailija
10/10 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin appelsiinihan mätänee ja sitä ei enää ole ja siinä oleva nimi häviää,mutta kiitos Jumalan Jeesus ei häviä,ja oikea Jumala ei häviä.

Toi varmaan ennustaa moiskeijoiden ja allahin mätänemisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi