Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vaikka ero tulossa?!

Vierailija
23.11.2023 |

Mies haki eroa, en kyllä itsekään ole ollut onnellinen miehen muuttuneen käytöksen vuoksi. Ollaan oltu hyvin kauan aikaa yhdessä. Ja keski-ikäisiä jo, yksi lapsista vielä kotona. Mutta asiaan. Seksi meillä on aina toiminut ja toimii edelleenkin vaikka asutaan kohta erillään. On jopa mietitty että jatkettaisiin sitä tulevaisuudessakin niin kauan aikaa kun ei muita kumppaneita ole. Onkohan tässä nyt mitään järkeä ja mitä riskejä tässä on?! Olen miettinyt että rikonko itseni lopulta henkisesti kun teen näin? Koska mieshän se sitä eroa haki enkä minä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos lähdet tuohon niin sitten kaikki pelin mitä ett ole uskaltanut koskaan ehdotaa. Ei kun sträppi pääle ja miesta kakoseen aluksi

Vierailija
2/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tavallista tämä on? Vai olenko minä vain hiton tyhmä kun tämmöistä alan tekemään?!   ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan aiot naisena olla ilman kumppaneita? Muista kuitenkin että saat satoja yhteydenottoja saman tien jos laitat ilmoituksen halukkuudestasi seksiin.

Vierailija
4/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vielä vuosi eron jälkeen seksiä, koska molemmat oli sinkkuja, eikä sitä yhtäkkiä osannut 25 vuoden jälkeen etsiä muita. Sitten exä löysi uuden ja rohkaistuin menemään tinderiin. Olen ollut tosi tyytyväinen ja tyydytetty. Mutta silti olen tyytyväinen etten heti joutunut menemään tinderiin. Sain käsitellä eroa ensin alta pois.

Seksihalut on niin kovat, että selibaatissa olo on mulle aivan sietämätöntä. Jo kuukaudessa menen pitkin seiniä ja kun sen kuukauden päästä pääsen sänkyyn, saan välittömästi useita orgasmeja. Ei oo helppoa sinkkuna. N47

Vierailija
5/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottihommaa eksäseksi. Siististi kerrasta poikki on parempi.

Olen toki itsekin joskus tähän sortunut.

Vierailija
6/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tavallista tämä on? Vai olenko minä vain hiton tyhmä kun tämmöistä alan tekemään?!   ap

Sehän riippuu täysin itsestäsi. Mikäli haikailet paluuta yhteen ja toivot vain pitkittäväsi eroa, niin ei kannata.

Mutta mikäli käytät sitä eroon tottumiseen tuollain pikkuhiljaa ja teet juttuja, joita et voinut ennen tehdä, koska mietit liikaa, että mitä se sitten musta ajattelee, niin kannattaa.

Kaiikein parasta olisi, jos sinä sitten itse päätät sen. Eikä käy niin, että mies ilmoittaa ettei sitä enää huvita panna sua, kun löysi uuden tilalle.

Vierailija
7/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin tuoma läheisyys on hyvä tapa käsitellä eroa yhdessä ja päästä asiasta ylitse, toki tulehtuneessa suhteessa moinen ei ole mahdollista. Itselläni kahdessa suhteessa on toiminut ja itseasiassa oli varmaan yksi syy, jotta olemme edelleenkin hyvissä väleissä vaikkei enää seksiä ole harrastettu pitkään aikaan ja molemmilla on uudet kumppanit.. 🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme