Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi uuden ujon miehen kanssa

Vierailija
23.11.2023 |

Tai ei ole enää uusi, yhdessä oltu jokunen kuukausi ja en ole saanut kertaakaan orgasmia, sillä tarvitsen siihen vähintään 10 min yhdyntää ja samalla klitoriksen hieromista tai sitten jonkun lelun klitoriksen päälle.

No uusi mies tulee todella nopeasti, ihan parissa minuutissa. Ostin penisrenkaan mutta sen kanssa hänelle tuli seisokkiongemia enkä ole uskaltanut ottaa leluja mukaan tämän takia. On myös melko ujo sängyssä. En tule myöskään suuseksillä ja tuntuu että tämä on ottanut nyt hänen itsetunnon päälle kovasti ja hokee että mikä hänessä on vikana..

En uskalla yhtäkkiä vain tempaista satisfyeriä yöpöydän laatikosta kun pelkään että ahdistuu, tulee taas seisokkiongelmia tai jotain.

Naiset, miten olette toimineet leluasian esille? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärillä jäljillä. Kysyt naisia apuun, miten mies ajattelee. Aika outo olet ihmiseksi.

Vierailija
2/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt en ymmärrä. Oletteko kovinkin nuoria?

Puhukaa!

Nyt sinun tulee vain olla rohkea. SInulla on oikeus saada ja nauttia. 

Annat vaikka miehen tulla kerran. Sitten makaatte vierekkäin puolisen tuntia ja koskettelette toisianne. Juttelette ja nautitte toisistanne. Mies saa latautua. SItten ehdota vaikka että tyydytät itseäsi satisfyerillä hänen nähtensä tai pyydä häntä tyydyttämään sinua satisfyerillä. Lopetatte aina kun meinaat tulla. Sitten kun mies alkaa olla valmis toiseen kierrokseen, niin olet itsekin jo ihan valmis saamaan. Nyt mies tuskin tulee parissa minuutissa.

Mulla on ollut välillä seksikumppaneita, jotka tulee ensin nopeasti. Minusta se on jopa kiihottavaa. SItten tehdään juuri noin, että mies hyväilee minua niin, että olen aivan kiimassa jonkin ajan päästä. Saan ehkä ekan kerran jo tässä vaiheessa. Tässä vaiheessa mies onkin jo valmis toiseen kierrokseen ja sitten pannaan oikein kunnolla. Saatan myös saada toisen orgasmin, koska saan sen aika helposti tietyn ajan kuluttua ekan jälkeen. Mutta tämä kaikki on mennyt niin, että sanon aivan suoraan, että mitä haluan miehen tekevän ja mikä tuntuu hyvälle.

Olen saanut useita kertoja kehuja, kuinka helppoa kanssani on olla, kun sanon mitä haluan. Aivan liian moni nainen on tuppisuuna ja miehen pitäisi olla ajatuksen lukija mistä tämän nainen nauttii. Naiset luulevat, että joku taika häviää seksistä jos joutuu puhumaan. Itse en esim. tykkää suuseksistä, joka on monelle miehelle yllätys. Mutta miehet tykkää, kun sanon että laita pliis sormet mun sisälle, se tuntuu niin hyvälle. Ja sitten saatan sanoa, että tee nyt hitaampaa tai että nyt tee oikein voimakkaasti. Ja kun itsekin tiedän, että eri päivinä eri jutut tuntuvat hyvälle. Just eilen sain aivan älyttömän orgasmin, kun pyysin kumppaniani sormettamaan oikein rajusti. Jonain toisena päivänä tuo olisi ollut liian voimakasta.

Penisrengas on turha, eihän se hidasta tulemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kovin nuori, mutta mies on jonkin verran nuorempi ja luulen ettei ole koskaan edellisten kumppanien kanssa ollut leluja mukana. 

Nyt kun tilanne on tämä että miehelle tuo penisrengaskin jo säikäytti niin tilanne on tämä.. Itsestä tuntuu tässä tilanteessa vaivaannuttavalta alkaa satisfyerilla itseäni tyydyttämään vieressä kun varmaan vain hämmentyisi.

Kerran sanoin miehelle kun seksi päättyi taas hänen tulemiseensa ettei tunnu kivalta, niin vastasi että ei häntä enää huvita tulemisensa jälkeen. En tiedä sitten viittasiko seisokkiin kun joskus on puhunut ettei kykene toiseen kierrokseen enää tulemisensa jälkeen, mutta hämmennyin tuosta niin etten tiedä mitä ajatella.. Ei ole kyllä tulemisensa jälkeen ikinä oma-alotteisesti minua edes koittanut hieroa. Tosin monesti kyllä sanoo että haluaa että minäkin saan ja miten saisi minut tulemaan.. En uskalla vaan vetäistä leluja esille ja sanoa että näillä kun pelkään että järkyttyy? 

Olen ajatellut että penisrengas hidastaa tulemista, mikä sen idea sitten on? 

Vierailija
4/19 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitää saada ensin? Sano sille ykskantaan että sinäkin haluat, ja että saat noin ja näin.

Haluat ja ansaitset orgasmini kuinka haluat, ja sen ei tarvitse miestä miellyttääkseen (ehkä) tapahtua just yhdynnässä.

Ole suora.

Vierailija
5/19 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle tullut pelko ottaa asian esille että tarvitsen satisfyeriä seksissä. Mies on nuorempi ja melko kokematon ja myös ujo sängyssä. Kun ehdotin penisrengasta niin häntä nolotti, ahdisti tai jotain niin paljon että ei saanut seisokkia. 

Nyt pelkään että mies nolostuu/suuttuu ettei hän riitä tai jotain ja itseäni nolottaa ottaa lelu esiin. 

Vierailija
6/19 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä käytän penisrengasta vain pelkästään erektion vahvistamiseen. Sen pitää olla silloin tukevan paksu ja riittävän tiukka.Sperma tulee kyllä siltikin, mutta ei ehkä niin hyvin kuin ilman rengasta. 

Vierailija
7/19 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys nopeuttaa miehen ejakulaatiota.Pitäis leikitellä ja hyväillä toisiaan alastomina niin kauan, ettei jännitystä enää olis. Jännittäminen on myrkkyä miehen kyvylle. Rento varma olo on paras

Vierailija
8/19 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaahan se on yksin lähteä seksiä paremmaksi kehittämään, jos miestä "ei huvita" toinen kierros tai ei halua mitään muuta kuin sen kahden minuutin seksin. En tiedä kannattaako tuota psykologisoida sen enempää, jos mies ei halua mitään muuta tehdä eikä halua kokeilla toisenlaisia lähestymistapoja kuten sitä, että kiihottaisi sinut aivan reunalle ja sitten viime hetkellä ottaisi sen kahden minuutin orgasminsa. Eikö hän ole yhtään kiinnostunut sinun nautinnostasi? Se ei hyvältä kuulosta, jos niin on.

Vierailija
9/19 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, uskoisin että on kiinnostunut ja on turhautunut kun en tule. Antaa paljon suuseksiä, en osaa vaan ottaa esille että tarvitsisin niitä Leluja mukaan... 

Vierailija
10/19 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa suuseksiä niin en sanoisi ujoksi. Mun mies ei ole koskenut suhteemme aikana pilluuni sormin kertaakaan eikä anna suuseksiä. Häntä voisi jo sanoa ujoksi. Oltu yhdessä lähes 20 vuotta. 

Vierailija
11/19 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa suuseksiä niin en sanoisi ujoksi. Mun mies ei ole koskenut suhteemme aikana pilluuni sormin kertaakaan eikä anna suuseksiä. Häntä voisi jo sanoa ujoksi. Oltu yhdessä lähes 20 vuotta. 

No mitä ihmettä. En kyllä ujoksi voisi sanoa, enemmänkin oudoksi. Mutta meitä on moneksi.

Vierailija
12/19 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt täytyy sanoa miehenä sen verran että lopeta ylianalysointi. Miehet ovat yksinkertaisia, mukaanlukien seksin suhteen. Kerro hänelle mitä ja miten haluat ja välineitä ei todellakaan tarvitse ujostella. Sen jälkeen homma toimii jollei hän sitten ole joku 1% urpo.

Vierailija
13/19 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on onnetonta räpeltämistä vielä noin pitkän ajan päästä, niin mieti kuinka paljon häntä rakastat. Seksin pitäisi muuttua rennommaksi muutamien kertojien jälkeen. Kaikki jännittävät ensimmäisiä kertoja, mutta tästä voi kehittyä vuosien ongelma. Oletko valmis käymään läpi turhautumisen rakastamasi miehen kanssa? Kuinka tärkeää seksi on sinulle.

Minulla on tästä omakohtainen kokemus. Mieheni haki apua lääkäriltä vasta, kun liitto oli jo oikeastaan ohi. Pistä poikki jo alussa, jos et rakasta tarpeeksi, mutta tee se nätisti. Hän löytää kenties jonkun jolle seksi ei ole noin tärkeää ja sinä sellaisen miehen joka on rennompi.

Vierailija
14/19 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle mitä haluat ja sen jälkeen homma toimii.

Hah hah, päivän paras vitsi.

Vierailija
15/19 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda toiseen tuollainen tunari.

Vierailija
16/19 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mennyt meillä hyvin seksilelukokeilu. Muutamien lasillisien jälkeen uskalsin ottaa lelun mukaan sänkyyn, mutta olin laittanut liukuvoidetta miehen penikseen aiemmin ja sitä oli yhdynnässä pakkautunut klitorikselleni, joten kun laitin sen siihen se alkoi pitämään ihan - järkyttävää surinaa desibeli 100.. ja jotenkin nolostuin siitä ja heitin koko vekottimen pois. Suretti jotenkin niin kun olin kerännyt rohkeutta paljon että uskalsin ottaa mukaan joten aloin sitten fiksusti itkemään ja seksi loppuu siihen.. Mies kyllä sanoi että ei hätää, tykkää tuollaisista. 

Nyt sitten mies ei ole enää edes ehdottanutkaan seksiä vaikka itse seuraavana iltana vinkkasin siihen suuntaan että olisimme kokeilleet uudestaan, vaan lähtenyt ajoissa nukkumaan. Niin toivoin että mies ehdottaisi lelun käyttöä uudestaan mutta turha toivo :(

Vierailija
17/19 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mennyt meillä hyvin seksilelukokeilu. Muutamien lasillisien jälkeen uskalsin ottaa lelun mukaan sänkyyn, mutta olin laittanut liukuvoidetta miehen penikseen aiemmin ja sitä oli yhdynnässä pakkautunut klitorikselleni, joten kun laitin sen siihen se alkoi pitämään ihan - järkyttävää surinaa desibeli 100.. ja jotenkin nolostuin siitä ja heitin koko vekottimen pois. Suretti jotenkin niin kun olin kerännyt rohkeutta paljon että uskalsin ottaa mukaan joten aloin sitten fiksusti itkemään ja seksi loppuu siihen.. Mies kyllä sanoi että ei hätää, tykkää tuollaisista. 

Nyt sitten mies ei ole enää edes ehdottanutkaan seksiä vaikka itse seuraavana iltana vinkkasin siihen suuntaan että olisimme kokeilleet uudestaan, vaan lähtenyt ajoissa nukkumaan. Niin toivoin että mies ehdottaisi lelun käyttöä uudestaan mutta turha toivo :(

Ilmeisesti sinulle itsellesi on myös todella vaikeaa puhua seksistä ja suhtautua siihen rennosti ja jopa huumorilla. Kun molemmat ovat yhtä jännittyneitä, niin seksistä tulee vaikea suoritus ja monenlaista pelkoa on ilmassa. Jos edes toinen uskaltaa puhua seksistä suoraan, niin se auttaa molempia. Tällä kertaa mies rauhoitteli sinua. Mieti minkä vuoksi et voi pyytää suoraan sitä mitä haluat? Mikä tekee siitä vaarallista?

Aiemmin kirjoitin, että jos mies ei vain halua miellyttää sinua, niin sitä ei kannata liiaksi psykologisoida. Se on vain miehen oma luonteenpiirre ja on ehkä viisainta vaihtaa miestä jo alkuunsa. Ei ehkä ole vielä ihan selvää onko mies tuollainen vai onko kyse vain siitä, ettet uskalla ilmaista haluasi riittävän selkeästi. Kukaan ei ole ajatustenlukija.

Vierailija
18/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on onnetonta räpeltämistä vielä noin pitkän ajan päästä, niin mieti kuinka paljon häntä rakastat. Seksin pitäisi muuttua rennommaksi muutamien kertojien jälkeen. Kaikki jännittävät ensimmäisiä kertoja, mutta tästä voi kehittyä vuosien ongelma. Oletko valmis käymään läpi turhautumisen rakastamasi miehen kanssa? Kuinka tärkeää seksi on sinulle.

Minulla on tästä omakohtainen kokemus. Mieheni haki apua lääkäriltä vasta, kun liitto oli jo oikeastaan ohi. Pistä poikki jo alussa, jos et rakasta tarpeeksi, mutta tee se nätisti. Hän löytää kenties jonkun jolle seksi ei ole noin tärkeää ja sinä sellaisen miehen joka on rennompi.

Paitsi että jos taustalla on ihmissuhdetraumoja, niin ei mene "muutamissa kerroissa" ohi... tässä ei kyllä mainittu että liittyykö kyseiseen asiaan. 

Vierailija
19/19 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo menet ihan huolella metsään koko asian kanssa...