Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät imetysliivit?

02.01.2007 |

mitkä olisi hyvät ja ennenkaikkea mukavat imetysliivit, jotka mahdollisesti myös antaisi vähän periksi " muuttuneille muodoille" eli jos nyt ostaakin tämänhetkisen koon mukaan ja sitten maidon noustua onkin jo kuppia isompi...

ajattelin sairaalassa oloa varten ja muutenkin " kotioloihin" joten ulkonäöllä ei niin väliä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Anitat ovat perusliivin näköiset, eivät todellakaan mitkään esteettiset, mutta eivät nyt ihan kamalatkaan :) Todella hyvä istuvuus ja tuki normaalikokoisille rinnoille. Plussaa oli mielestäni myös se, että niissä ei ole mitään pitsiosia, jotka hankaisivat alun todella arkoja rintoja.

Ainakin Stocka myy Anitoja. Hinta on siinä viidenkympin hujakoilla muistaakseni. Tässä kannattaa maksaa laadusta, ero halpoihin kuin yöllä ja päivällä!

Itse ostin esikoisen aikoihin Henkalta kympin imetysliivit sairaalaan ja kävin sitten hakemassa Anitat kotiuduttuani kun rintojen uusi koko oli selvillä (ennen b, sitten yhtäkkiä olikin d).

Vierailija
2/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mä en henk.koht tykkää Anitoista, kun on jotenkin tötterömalliset. Mutta näähän siis ihan makuasioita.

Oon ostanut ennakkoon kahdet triumph:t Lindex:ltä, maksoi pari kymppiä/liivit, ovat aika pehmoisia (= ei kovin tukevan oloisia) eli varmaankin tulee jatkossa olemaan yökäytössä.

Lindex:llä oli myös joku muu merkki myynnissä, jossa kans ihan hyvä perus malli.

(noita Triumpheja saa Lindex:n lisäksi kaikista marketeista jne.)

Change -liiviliikkeistä saa kaarituellista, tukevaa ja nättiä mallia, oisko ollu viidenkympin tienoilla. (en raaskinut ostaa etukäteen). Niillä oli hyvin myös isompiakin kuppikokoja.

Myös Figura-shopeilla on imetysliivimalleja, tais olla pitsiä ja kaaritukea ja eri värejäkin. Mä en tykännyt mallista (kaarituet painoi), mut tilanne voi olla ihan eri, kun maha pois.

Laitelkaahan lisää vinkkejä jos tiedätte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kokoa on tosiaan vaikea tietää.

Itselläni noista halvemmista on ollut H&M:n liivejä jotka on oikeasti jopa nättejä :) Niitä olen käyttänyt päiväkäytössä. muistaakseni 15e:n paikkeilla

Yöllä parhaita edullisia on ollut ihan anttilan puuvillaiset imetysliivit jotka antaa vähän koossakin myöden ja muuten tosi kätevät olleet ja mukavat nukkuessa. Ei mitenkään erityisen kauniit, ihan perus puuvillaiset liivit. Mustia ja valkoisia ja hinta alle 20e.

Vierailija
4/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei netistä halua tilata, niin noita mammaliikkeitä on hesassa ainakin Mariankadulla yksi.

Myyvät sellaista merkkiä kuin Carriwell. Liivejä on pariakin mallia ja ovat aika edukkaita siinä 27 euron kieppeillä. Mulla on tällä hetkellä sellaiset normit sporttiliivit samaa merkkiä, mutta ostan vielä imetysliivit, sillä tuntuvat tosi mukavilta ja näissä on aina vähän " kasvuvaraa" .

mykis

Vierailija
5/6 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituellisen hinta on 16,95 e. Niitä löytyy sekä mustina että valkoisina.

Ilman kaaritukea olen nähnyt vain valkoisina. Niiden hinta lienee melko sama. Joskushan tuolla on alessa kaikki liivit tyyliin 20-25 prossaa.

Itse olen tykästynyt noihin kaarituellisiin. Niitä muuten oli jo esikoisen (kohta 4 v) aikana. Eipä ole " muoti" juuri muuttunut. Tosin turhapa on pilata hyvää mallia.

Siitä en tiedä, uskaltaako ostaa jo etukäteen liivit. Itse kasvoin 80A:sta 80C:hen...

Vierailija
6/6 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppimallia, paksuhkoa puuvillaa, tukee hyvin, koko ei ole niin tarkka. Ehdottomat suokkarini, ei mitkään supersexyt, mutta talvella käytin, kesällä aloin kaivata sexyjä (niitä onkin vaikea löytää...) ja sirompia topin kanssa käytettäviä.