Miten ihmiset KEHTAA käydä Thaimaassa lomalla Tsunamin jälkeen? (ev)
Kommentit (29)
Tiedän. Mutta pienten lasten kanssa on äärimmäisen helppoa sekä turvallisempaa ottaa valmispaketti. :)
Miksi se sinua noin paljon ahdistaa, että käytämme kaukomatkoilla valmispaketteja (tai itse asiassa nykyään, kun on lapsia)?
Taitaa itseen kohdistuva viha nyt suuntautua ulospäin, tänne av-palstalle vieläpä. :)
Happamia, happamia se kettu tosiaankin taisi sanoa. ;)
Totuushan on että suurin osa Thaimaan matkailijoista matkailee muiden ulkomaalaisten keskuudessa todellisissa rysissä joissa ei juuri mitään aitoutta. Jos Thaimaahan menisin niin matkustaisin kyllä Koillis-Thaimaahan esim. Ubon Ratchathaniin.
Vierailija:
Miksi minä kadehtisin ihmisiä jotka matkustavat junttilomalle Thaimaahan
Totuushan on että suurin osa Thaimaan matkailijoista matkailee muiden ulkomaalaisten keskuudessa todellisissa rysissä joissa ei juuri mitään aitoutta. Jos Thaimaahan menisin niin matkustaisin kyllä Koillis-Thaimaahan esim. Ubon Ratchathaniin.
XD XD XD XD XD XD XD XD...
Sitten haaveilee, mihin menisi jos olisi varaa... XD
Voe, voe, miten joidenkin kateus ihan paistaa läpi!
t: toinen junttilomalla kävijä (mielestäni Phang Nga`n näkeminen oli mahtava kokemus, olipa sitten pahettijunttikamaa tai ei.)
Mistä sinä tiedät minun matkusteluni? En haaveillut vaan kirjoitin mihin matkustaisin jos olisin nyt Thaimaahan menossa. Seuraava matkani suuntautuu kuitenkin Mongoliaan mm. Hövsgöl-järvelle.
Eikö vain, että kun täällä joku kirjoittaa rakennuttavansa Vaajatalon, niin sinä arvostelet ettet voisi rakennuttaa sellaista halpistaloa, vaan vähintään sen tulisi olla Kannustalo... ja silti asustelet kaupungin vuokrakämpässäsi, ja vain haaveilet omasta asunnosta. XD
aivan, onneksi siellä ei käy ketään muita kuin seksiturismin perässä juoksevia.
Sori vaan, mutta tarkastatko ensin tietosi. Suurin osa turisteista on sielläkin perheellisiä ja perheitä! Eiköhän seksiä saa kuule halvemmalla kun menee lahden toiselle puolelle tai vaikka hollantiin
www. mol. fi/esf/ennakointi/raportit/kaukoidan. pdf
Thaimaan lähinaapurit ovat Malesia, Kamputsea, Laos ja Myanmar. Maan pääelinkeino on yhä
maatalous.