Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yliluonnollista olet kokenut?

Vierailija
21.11.2023 |

Oletko kokeillut sprisitismiä, nähnyt kummituksia tai "lentäviä lautasia" taivaalla?

Ovatko valot ikinä tulleet päälle kotona selittämättömästi, tai ovet auenneet ja sulkeutuneet itsestään, ovatko vesihanat auenneet itsellään, oletko kuullut selittämättömiä ääniä - koputuksia, kuiskauksia, hengitystä...?

Kertokaa karmivia tai pelästyttäviä kokemuksia.

Itselläni tv aukenee aina välillä ihan itsestään, ja ei ole ajastusta päällä. Kelloradio välillä itsestään menee myös päälle, muttei millekään tietylle kanavalle. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun vierailen vanhempieni talossa (vanha omakotitalo) kuulen kun joku mies puhuu, sanoista ei saa selvää, mutta on miesääni. Se kuuluu yleensä vain joko vessassa tai käytävällä. Olen monta kertaa käynyt ulkona katsomassa onko pihalla joku mies. Ei ole.

Vierailija
2/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kädestä vetäs joku kerran kun olin yksin sängyssä ja venyttelin, asun yksin

Vierailija
4/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikasta tuli nuori mies naapuriin lasten  polkupyörällä. 

Vierailija
5/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kun vierailen vanhempieni talossa (vanha omakotitalo) kuulen kun joku mies puhuu, sanoista ei saa selvää, mutta on miesääni. Se kuuluu yleensä vain joko vessassa tai käytävällä. Olen monta kertaa käynyt ulkona katsomassa onko pihalla joku mies. Ei ole.

koita tallentaa tuota ääni puhelimellasi niin tiedät kuuletko harjoja

vai oikeaa ääntä

Vierailija
6/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon kokemuksia koko elämäni varrelta, että on vaikea alkaa kertomaan tässä niistä kaikista.

Kaikista kokemuksistani huolimatta olin nuorempana ateisti. Kun kokemukset jatkuivat yhä voimakkaampina, oli pakko hylätä ateismi ja ymmärtää, että olemme sieluja kehossa ja meillä on ns. korkeampi minä, joka tietää ja aistii asioita jollain aivan eri tasolla, kuin mitä on maallinen ymmärrys ja tieto.

Olen myös ymmärtänyt, että esim. tuonpuoleisessa tai taivaassa tai miksi sitä nyt halutaan kutsua, niin siellä ei ole mitään näitä rajoituksia mitä meillä on kehoissa ja täällä maan päällä. Esimerkiksi aikaa ei ole olemassakaan, kaikki tapahtuu samaan aikaan.

Aihe on laaja ja kokemusskaalani näissä asioissa yhtälailla tajuttoman laaja, ettei tässä nyt voi kaikkea alkaa selittämään.

Yliluonnolliset kokemukset voivat tietysti johtua harhoista, huumeista tai traumoista, mutta osa on selitettävissä sillä, että on jokin ovi tai ikkuna auki tuonpuoleiseen. Että ei ole täysin maatunut tähän kehoon ja unohduksen verho ei ole täysin kiinni, siksi saatamme kokea joskus joitain outoja asioita. Oikeastihan ne ovat täysin luonnollisia.

Vierailija
7/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yksin ja kuulin vierestä huokauksen. Meni pari tuntia että sain uudelleen unta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi