Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

osta ja myy palstasta

02.01.2007 |

Kyllä sitten mua ottaa päähän tuolla osta ja myy palstalla se kun kyselee tuotteen myyjältä jotain lisätietoa, kuvaa esimerkiksi, niin ei edes vastaa mitään! Olisi reilua vaikka laittaa meili että on myyty jo... Kahdelta myyjältä olen tässä odotellu vastausta! Ja luulisi että jos on jotain laittanu myyntiin eilen illalla (ja laittanu vain meili-osoitteen ilmoitukseen), niin välillä tsekkailis meiliään onko ollu kiinnostuneita. Oletteko samaa mieltä?? Olenko liian hätäinen?

Kun aikasemmat kokemukset on että vain nopeet elää! Ostin pojalleni jatkettavan sängyn täältä ja olin eka kiinnostunu ja se joka sängyn osti. Oman yhteydenottoni jälkeen useammat muutkin oli sänkyä kyselleet ja tarjonneet jopa enemmän kuin hintapyyntö! Mutta myyjä oli reilu ja piti kiinni kaupasta :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on kai monia työpaikkoja, joissa ei voi sähköposteja lueskella? Eli minä en kyllä päiväsaikaan odota vastauksia. Muutenkin, en minä ainakaan ihan joka päivä lue sähköpostejani, en ole aina edes mahdollista, jos reissussa, netti tökkii tms. Mutta joo, olisi kohteliasta laittaa esim. " myyty jo" viesti. En ole useinkaan saanut toisaalta pyydettäessä lähetettyihin kuviin mitään vastausta ja eipä se nyt niin haittaa.

Vierailija
2/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kaikilla ei ole töissä sähköpostimahdollisuutta. Ja itse esim teen vuorotyötä, joten jos tänään olen iltavuorossa ja huomenna aamuvuorossa, niin menee vuorokausi niin etten ole kotona koneen ääressä lainkaan.

Joten kyllä minusta myös täytyy se huomioida ettei kaikki käy joka päivä sähköpostilla eikä varsinkaan montaa kertaa päivässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta jos illalla on ilmoituksen laittanu ja meiliosoite on kotiosoite, ei siis mikään duuniosoite.. Ja meiliä laitoin tunnin päästä ilmotuksen laitosta!

Vielä ainakin näyttää ilmoitus olevan vielä sivulla...

Noh, tää on tätä... Mutta kyllä ottaa päähän ;-(

Vierailija
4/5 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollisuus lukea sähköpostit ja olla netissä vasta illalla, kun muksu on menny nukkumaan. Sinuna odottaisin vielä vähän...

Vierailija
5/5 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tietysti odottavan aika on pitkä mutta pitää ymmärtää, että on muutakin elämää kun tämä myynti tällä palstalla :)

Tottakai se ottaa päähän, ettei vastauksia tulee heti, mutta myyjälläkin saatta olla muuta menoa.

Mutta toisaalta niin kuin joku jo totesi ei nämä ostajatkaan aina vastailee, että ei kiitos vaikka lisätietoja ja kuvia laittaisikin.

Että molemmin puolin tämä ongelma.

Itse olen siis vain myynyt tällä palstala ja monta kertaa ihmetellyt ostaijen käytöstä.

Nykyään en jaksa enää välittää vaikkei kaikilla olekaan käytöstapoja. Kukin tyyllillään!