Perään kuuluttaisin Pohjois- Pohjanmaan
Tarkemmin sanottuna Nivala, Ylivieska, Haapajärvi, Kärsämäki... sektorin. Olen 23 vuotias, yhden lapsen äiti ja n. vuosi sitten muuttanut Etelä- Suomesta. Kaipaisin todella kipeästi ystäviä, koska välillä päivät masentaa kun mies on töissä, ja minulla ei ole ketään kenen luona voisin pistäytyä vaikka kahvilla tai muuten vaan nähdä...
Olen hyvin kiitollinen vastanneille!!
AatuLiina
Kommentit (7)
AatuLiina:
Tarkemmin sanottuna Nivala, Ylivieska, Haapajärvi, Kärsämäki... sektorin. Olen 23 vuotias, yhden lapsen äiti ja n. vuosi sitten muuttanut Etelä- Suomesta. Kaipaisin todella kipeästi ystäviä, koska välillä päivät masentaa kun mies on töissä, ja minulla ei ole ketään kenen luona voisin pistäytyä vaikka kahvilla tai muuten vaan nähdä...
Olen hyvin kiitollinen vastanneille!!AatuLiina
Moi!
Olen Haapajärveltä ja kahden lapsen äiti. Kaipaan myös uusia ystäviä, koska olen myös muuttanut muutama vuosi sitten muualta, enkä tunne juuri ketään täältä. Laitatko sähköpostin johon voisin kirjoitella sinulle!
Äiti 86 Erika 06, kirjoitinkin jo sinulle.
On kyllä todella " mukava" huomata, että muutkin täältä suunnalta kaipaa ystävää!! Tai siis kenenkään en toivoisi olevan yksinäinen, mutta jos me saisimme toisistamme seuraa! Sähköposti osoitteeni on Luna_Maisa@luukku.com.
Koitan käydä sitä aina säännöllisesti tyhjentelemässä, että sinne saisi jotain läpikin. Mutta nyt täytyy kiirehtiä lääkäriin!
AatuLiina ja tyttö 4.5kk
Olen siis muuttanut Nivalasta pois Oulun seudulle muutama vuosi sitten.
Mutta neuvoksi sinulle ap. Käväseppäs maanantaisin kössi-hallilla (siis tämä squash-gym hallin tiloissa oleva nuorisopaikka) - siellä pitäisi aamusta olla mll äideille ja lapsille tarkoitettu tapaamispaikka, jossa äidit voivat kahvitella, jutella ja lapset voivat askarralle, leikkiä jne. Itsekin olen siellä jonkun kerran käynyt, kun olen sattunut viikolla olemaan Nivalassa. Siellä on tosi mukavaa porukkaa, kannattaa joskus käydä kurkkaamassa. Kysäseppäs tästä mll perhekahvilatoiminnasta esim. tästä osoitteesta: hanna.savolainen@kotinet.com (löytyi tuolta mll Nivalan osaston sivulta).
Ja jos haluat ottaa minuun yli 30v. vanhukseen yhteyttä niin kirjoittele sar_jar@hotmail.com
Käymme aina silloin tällöin viikonloppuisin Nivalassa mummoloissa ja kavereita tapaamassa.
Asuinpaikka menee kyllä K-Pohjanmaan puolelle, mutta pohjoisosaan sitä. Itsekin olen muuttanut etelästä tänne. Eli täällä olisi 26v. reilu 1v. tytön äiti. Kirjoittele osoitteeseen anuli80 @ hotmail.com jos vielä kaipaat kavereita :)
Täällä vähän sama tilanne. Olen 20-vuotias 2kk tytön äiti ja muuttanut etelästä pohjois-satakuntaan. En tiedä kuinka pitkä välimatka tässä on, mutta tuntuu että olet ensimmäinen edes vähän samalta suunnalta. Taisin jo laittaa sähköpostiosotteeni tuonne vauva-keskustelujen puolelle mutta tässä se uudelleen jos haluat vaihtaa kuulumisia tms. ja.zu@luukku.com