Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA av-siskot!!! Miten tulkitsette tämän tilanteen:

Vierailija
02.01.2007 |

Tapasin kivan miehen pikkujouluissa, välillämme oli selvästi jotain sutinaa, katseita jne., mutta mitään ei tapahtunut (kyseinen mies on sitäpaitsi exäni hyvä ystävä, eikä ex ole päässyt minusta vieläkään yli).

Rohkaisin mieleni tässä pari päivää sitten, selvitin miehen puhelinnumeron ja laitoin tekstaria: Olis kiva tavata joskus, eikä muuta. Mies vastas niin että juu, olis kivaa tavata, miten sulle sopis viikon päästä se ja se päivä. Mies siis itse ehdotti päivää, vaikka minä tavallaan jätin kysymyksen avoimeksi... Mitä ajattelisitte minun housuissani? Olinko liian innokas kun selvitin numeron? Ja voinko tulkita tilanteen niin että mies on kiinnostunut, koska itse ehdotti tiettyä päivää tapaamiseen?

Asiallisia vastauksia kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a, niin sitten synkkaa, jos ei synkkaa, niin ei siinä mitkään pelit ja pelleilyt auta.

Vierailija
22/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilleni en ole vielä uskaltanut kertoa, jotenkin pelottaa että homma ei toimikaan ja petyn...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toivottavasti mies ei PETY.

Vierailija
24/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just näin!

t. se, joka sanoi, että olet ns. helppo nakki

Vierailija
25/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo, että mies ei ole mitään tarkennusta kysynyt, ehdottanut aikaa vain, viittaa kyllä siihen että hän on valmistautunut aika kylmään suhteeseen. siis sellaiseen, jossa ei ole tunteet pelissä, värkit vain.

tuolla lailla yksi mun ystävistä vonkaa sitoumuksetonta seuraa. lähettelee viestejä aika lailla samoin sanoin.