Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla mies ollut jo päälle 40 lapsen syntyessä?

Vierailija
02.01.2007 |

Kysymys tuli mieleen kun on pohdittu neljättä lasta, asia ei sinänsä ole ihan vielä ajankohtainen kun pienin on vasta puolivuotias, mutta parin-kolmen vuoden kuluttua EHKÄ...

Miestä mietityttää oma ikänsä, on nyt 41 eli jos nelonen meille vielä tulisi olisi varmaan jo 45 paikkeilla ehkä ylikin.

Itse olen 7 vuotta miestä nuorempi joten oma ikä ei mietitytä.

Löytyykö muita joilla mies ollut jo reilusti 40 paremmalla puolella lapsen syntyessä?

Millaisin kokemuksin, etenkin sitten lapsen kasvaessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen ja isän ikäero on 44, kuopuksen 46. Itse en haluaisi enää yli 50-vuotiaan miehen kanssa lapsia. Siinä menee raja.

Vierailija
2/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies todellakin on LIIAN VANHA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos lisää seuraa on tuo viisikymppiä jo tärähtänyt täyteen

Vierailija
4/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ilmoittanut että hänelle oikea aika tulla isäksi on 40. En tiedä, mistä se tuon on keksinyt, sillä ei kuitenkaan ole erityisen menevä tai baari- ja itsekeskeinen.

Hän toivoo peräkanaa kolmea lasta ja visioi jo ihanasta hulinasta nyt niin hiljaisessa talossamme. Olen itse arvellut, että hän kerää voimia siihen vielä pari vuotta, sitten ryhtyy siihen mitä miehen tulee tehdä...:)

Vierailija
5/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen syntyessä isä oli 39, nuorimman 40- vuotias. Itse 10v. nuorempi. Ei se ikä ole niin olennaista, mielestäni. Hyvin lasten " vanha" isä jaksaa touhuta lasten kanssa, ihan samalla tavalla kuin nuoremmatkin.

Vierailija
6/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään haittaa iästä, pikemminkin päinvastoin. Jaksaa olla lasten kanssa, ei ole itsekäs omille menoille ja malttiakin on, juuri lasten kanssa. Minulla kokemusta ensimmäisen kanssa tehdyistä lapsista kun oltiin alle 30, ja se liitto kariutui kun mies ei huomioinut lasten tarpeita.

Vierailija
7/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä liitosta lapset jo aikuisia. Sanoo itse että kyllä on isyys nyt ihan erilaista, juuri sen takia ettei ole niin kauhea tarve tehdä kaikkea muuta, vaan on jo kertaalleen nähnyt että ne ajat ei tule takaisin sitten kun aikuisella aikaa riittäisi...

Kaverin mies oli yli 50 kuopuksen syntyessä. En usko että se arki on niinkään ikä-kuin luonne- ja asennekysymys. Jos on äijäasenne niin ei nuori ikäkään auta.

Vierailija
8/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt

Vierailija
9/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tulee kyllä väkisinkin mieleen että alat itsekin olla aika vanha lasten tekoon. Naisen ikä kun enempi vaikuttaa esim raskauden riskeihin. Itse en enää noin vanhana kuin sinä tekisi lapsia!

Vierailija
10/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 43 kun esikoinen syntyi. Jos olen liian vanha, niin sitten olen, mutta itse ainakin olen onnellinen tytöstäni!

Vierailija
11/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kahdeksantoista vuotta nuorempi, mutta mies tuntuu jaksavan lapsen kanssa paljon enemmän....

Vierailija
12/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vielä melko nuori, itse mietin asiaa siltä kantilta, haluaisinko nyt 20 vuotiaana että isäni olisi n. 70v? Ehtisikö hän nähdä lastenlapsiaan jne. Keneltä pyytää lastenhoitoapua kun vanhemmat on reilusti yli 60 vuotiaita? Ja kun ne lapset siitä kasvavat niin heillä on omat lapset sekä vielä vanhemmat hoidettavana... Ei kiitos, mutta toisaalta he tuskin aikuisina miettivät, että voikun olisin jäänyt syntymättä.

Vierailija
13/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena isä kun olet mennyt naimisiiin vanhan ukon kanssa, joka ikänsä puolesta voisi olla isäsi?

Vierailija
14/14 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oman todistuksensa mukaan nyt paljon parempi isä kuin nuorena raikulipoikana, kun opiskeli ja kävi töissä samaan aikaan kun perheeseen tuli vauva. Ja mun on se helppo uskoa, koska osallistuvampaa isää kun mieheni nyt ei voi edes kuvitella.

Tietää toki oman ikänsä rajoitukset, ja on sanonut että on mielellään lasten kanssa nyt 24/7 (no joo mitä nyt töissä 06-17) kaksikymmentä vuotta, koska voi olla että sitten kun lapset on aikuisia häntä ei enää ole.

Näin äitinä ja vaimona huomaan yhden haittapuolen: hänestä ei ole leikkamaan lasten kynsiä, kun ei raukka näe kunnolla.

Mutta meidän lapset on vasta 2 ja 0 vuotiaat, joten kokemusta ei ole siitä, miten käy kun lapset vanhenee. Ja arvaan, että on mahtavaa, kun meillä on yhtä aikaa 2 x murrosikä, vaihdevuodet ja alzheimer..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi