Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nämä kengät näyttävät ihan erilaisilta valmistajan vs elloksen kuvissa

Vierailija
18.11.2023 |

https://www.rieker-shop.fi/product/485/rieker-y6723-00

https://www.ellos.fi/rieker/lamminvuoriset-ja-vettahylkivat-nilkkurit/1…

Eikö tuo nyt ole kuitenkin sama kenkä. Olin jo tilaamassa noiden elloksen kuvien perusteella kun päätin vielä tsekata riekerin omat sivut. Valmistajan kuvissa noi on paljon leveämmän ja matalamman näköiset eikä yhtään niin kivat. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo näyttävät ihan samoilta molemmissa kuvissa.

Vierailija
2/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kenkä, eri kameran linssi sekä valaistus ja siten toisessa on hieman vääristyneet mittasuhteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin edelliset. Hieman erilainen valaistus ja kuvakulma. Kaikki yksityiskohdat kuitenkin ovat samat.

Vierailija
4/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin edelliset. Hieman erilainen valaistus ja kuvakulma. Kaikki yksityiskohdat kuitenkin ovat samat.

Juu, yksityiskohdat on samat mutta kengän malli näyttää erilaiselta. Kumpaa noista nyt uskoo. Elloksen kuvissa näyttää paremmalta, sirommalta. 

Vierailija
5/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuo kengät ja kyllä ne näyttää ihan noilta Elloksen kengiltä. Ei oo Ellokselta ostettu.

Vierailija
6/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä että näyttää erilaiselta. Riekerin sivuilla ns. miehekkäämmät. Ehkä Ellos (tai Rieker) käyttää vanhaa kuvaa, jos malli on vaikka hieman muuttunut vuosien kuluessa? Elloksen sivuilla näyttää olevan arvosteluja noista kengistä jo vuodelta 2018. 

Vierailija
7/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nuo kengät ja kyllä ne näyttää ihan noilta Elloksen kengiltä. Ei oo Ellokselta ostettu.

Mullakin on samat, ovat olleet vuosikausia ja ovat hyvät. Paikallisesta kenkäkaupasta ostin.

Vierailija
8/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo näyttävät ihan samoilta kengiltä. Toinen kuva vain on hieman tummempi, mutta muuten en näe mitään eroa.

Vierailija
9/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjan puukuvio näyttää eri väriseltä. Oisko Elloksen sivuilla vanha kuva. Riekerillä varmasti uusi kuva. Kyllähän ne vuosien kuluessa saattaa samat kenkämallitkin hieman muuttua. Eivät saakaan välttämättä enää tismalleen samaa materiaalia tms.

Vierailija
10/10 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös eri koko ja siksi näyttää erilaiselle. Mittasuhteet on erilaiset pienemmässä koossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi