Exät Facebook / instagram kavereina, ok vai ei?
Exät Facebook / instagram kavereina, ok vai ei?
Itse en tästä tykkään. Oli suhde lyhyt tai pitkä, kun se on ohi niin se on ohi.
Kommentit (15)
Heräisi mietintöjä että montaakohan noista kavereista on sitten todellisuudessa pantu.
Ei... Syynä ei ole mikään katkeruus tai mikään lapsellinen muukaan tekosyy
Syy on puhtaasti omalla kohdalla se että toisen naaman katsominen päivittäin omalla etusivulla tuottaisi liikaa tuskaa ja muistoja. En tarkoita että se pitää hävittää pois omasta mielestä, vaan että se ei ole tervettä harrastaa päivittäin sitä että aamukahvikin alkaa sillä että näkee tän ihmisen touhuja.
Helppo sanoa: EI ! Koska en ole F.B / En Instagram.Ylensäkkän en mukanani roikota EX- suhteitani. EX-on loppu mennyt ihminen.Elämä jatkuu..
Itse aikuisena ihmisenä ymmärrän, että elettyä elämää ja entisiä kumppaneita on itse kunkin historiassa. Jos erot ovat olleet normaaleja ja molemmat osapuolet tasapainoisia aikuisia ihmisiä, en kyllä ymmärrä miksi ex-kumppania/puolisoa ei voisi pitää yhä fb-kaverina tai seurata ig:ssa.
Minusta se kertoo jotenkin turhan on/off -tyyppisestä mielenlaadusta jos sillat poltetaan takana niin ettei edes somessa voida olla enää kavereita eron jälkeen. Pysyn mieluusti sellaisista ihmisistä kaukana.
Minä jopa tapaan omaa exääni saunailtojen merkeissä. Ei ole mitään seksuaalista viehätystä enää toista kohtaan.
Jaa no jos on vaikka 10 vuotta yhteistä historiaa muutenkin tai esim. yhteisiä lapsia, niin ei siinä kauheasti ole väliä että exä on kaverina Facebookissa. Eiköhän ne suhteet ole jo kuopattu tunteiden osalta tai jos niitä on tullakseen niin ei se FB kaveruus sitä muuta.
Mitään yhden illan hoitoja tai lyhyitä parisuhteita en ottaisi kavereiksi sinne muutenkaan, se nyt on vaan noloa (enkä tykkäisi jos kumppanin kaverilistalla olisi näitä ex-panoja/haaremissa odottavia naisia).
Fb:n kaverilista ei kuvasta tosielämää millään tavalla. Suurin osa on entisiä työkavereita ja sukulaisia, joita en näe ikinä. Jos kumppani tulisi mustasukkaiseksi, päättäisin suhteen. En jaksa ihmistä joka katkerana kyttää, vaikken ole tehnyt mitään väärää. Ne pettämistraumat voi käydä vaikka terapiassa ennen uuden suhteen alkua ei niitä säilytetä nyxän harteilla.
Mun miehellä taitaa olla exänsä kuviakin vielä facebookissa. 😵💫
En tiedä ovatko kavereita siellä. Jos ovat, niin ovat.
Kavahtaisin tyyppiä joka kokisi ongelmaksi sen että minulla on facessa entinen kumppani kaverina. En jaksa mitään tuollaisia naurettavia mustasukkaisuusdraamoja.
Miksi pitäisi poistaa pitkän suhteen jälkeen. En ole poistanut mitään kuvia Facebookista. Siellä on osana elettyä elämää.
Riippuu paljon suhteista. Miksi on loppuneet ym.
Pitäisin hyvin epämiellyttävänä jos kumppanini roikkuisi somessa ihmiseen tai ihmisiin kenen kanssa ollut seksuaalinen suhde. Tälläisen henkilön kanssa on kuitenkin huomattavasti helpompi ajautua harrastamaan seksiä kuin ihmisen jonka kanssa ei ole tälläistä historiaa.
Joo mä myönnän tuntevani pientä epävarmuutta kun mun miehellä on menneisyydessään mua nuorempia ja kauniimpia naisia. Jos hän edelleen pitäisi näihin yhteyksiä niin kyllä ne mun epävarmuudet varmaan suurenisi. Toki mä tiedostan että ne kumpuaa mun omista traumoista ja ne on mun oma ongelma, en tee niistä miehen ongelmaa. Siksi en seuraa hänen somekäyttäytymistään lainkaan.
Riippuu ihan puolisostani. Jos mä rakastan jotain ihmistä ja hän kokisi ex.ät tai muut randomit naiset uhkaksi. Valinta olisi todella helppo kiitos ja näkemiin ex.ät ym. Mulle tärkein asia olisi että mun nykyisellä olisi hyvä mieli..
Mulle olisi ihan sama vaikka itse pitäisin tuota lapsellisena tai tyhmänä. Tärkeintä olisi nykyinen suhde. Eikä minun ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Heräisi mietintöjä että montaakohan noista kavereista on sitten todellisuudessa pantu.
Veikkasin että jokaista. Yleensä parisuhteisiin kuuluu seksi, paitsi parisuhteisiin suomalaisen naisen kanssa.
Mua ei pelkkä kaveruus haittaisi, joskus joku vaan roikkumaan jollekin listalle, mutta jos yhteydenpito olisi aktiivista tai vaikka kuvista tykättäisiin puolin ja toisin, alkaisin varmaan miettiä että onko se juttu tai ainakaan tunteet ohi alkuunkaan. Mutta en onneksi voi näistä mitenkään tietää, en kyttää.