Kun kärsin sydänsuruista, haluan mennä baariin sekoilemaan ja tarjoamaan itseäni miehille. mistäjohtuu?
siis jopa huonoille miehille. kunhan vaan joku hyväksyisi ja haluaisi minua. kerran kun oli kauhea sydänsuru akuutisti päällä, menin saman päivän aikana treffeille 3 kertaa joista viimeisimmässä tapahtui sellainen seksuaalinen asia mitä itseään kunnioittava nainen ei tee. mikä minua vaivaa?
Kommentit (19)
Oletko joskus niin tehnyt vai vain haaveillut?
En tiedä,.mutta missä ja milloin teet tuota???
Vierailija kirjoitti:
sori, en lukenut tekstiä :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,.mutta missä ja milloin teet tuota???
Aloituksen takana on mies. Homoeroottinen päiväuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Mikki. Sähän oot muutenkin vähän tyhmä
sinäkö teet aloitteet?
aika hyvä oot siinä mitä teet, ellet sitten ole se joka huolii jokaisen vastaantulijan, yök.
Ei kai kukaan. En ole tuollaista kuullut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt ja sekoillut. tunnistan tämän kaavan. kun sydänsuruja on niin käyttäydyn seksuaalisesti holtittomasti ja itselleni vahingollisesti, teen sellaisia asioita joita tavallaan kadun myöhemmin tai joita en tekisi, jos en olisi sydänsuruissa. en tavallaan kunnioita itseäni ja kehoani kun minulla on sydänsuruja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Mikki. Sähän oot muutenkin vähän tyhmä
sitä samaa sulle :D
Vierailija kirjoitti:
Hyi!
niinpä.
ap
Se johtuu siitä, että olet etuoikeutettu suomalainen nainen, jolla ei ole koskaan ollut oikeita ongelmia elämässään. No niin, kerroin sinulle totuuden. Nyt sitten vain olet uskomatta tätä tosiasiaa ja vänkkäät vastaan ja alapeukutat tätä ja haukut minut. Sen jälkeen uskot jonkun toisen kommentin, joka on päinvastainen, eli vale, mutta on sisällöltään sellainen, jonka haluat kuulla, jotta voit jatkaa harhassasi.
Haluat siis pilata, ihan itse, oman elämäsi. Tekosyinä jotkut käyttävät suruja, toiset jotain muuta, mutta aina se syy on toisten aiheuttama?
Et kai halua myöskään olla mikään draama-kuningatar tai sääliä kerjäävä uhri, jolle "aina käy näin"?
Ajattelepa nyt vähän.
Käytätkö muuten päihteitä?
Oletko työssä, vapaaehtoistyössä, harrastatko mitään. Opettele viihtymään ja toimimaan myös ihan itseksesi ja kotosalla, käymään säännöllisesti työssä ja harrastuksissa. Miksi se sydänsuru kaataa sinut niin täydellisesti? Pitäähän sinulla olla muutakin kuin vain joku, johon ripustaudut. Kai sinulla kavereita, tarkoitan tavallisia tuttuja ja sukulaisia, joilla on elämä kohdillaan, pyydä lenkki- ja retkeilykaveriksi tai harrastuksiin mukaan tai sitten SPR:n ystäväpalvelusta pari ystävää, jotka auttavat oikeille raiteille.
Ap on mies, joka toivoo että näitä tussuntarjoajia olisi olemassa.