Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi:n kirppismestarista?

Vierailija
17.11.2023 |

Tässä oma surkea kokemukseni. Siivoilin kaappeja kesän lopulla ja päätin laittaa hyväkuntoiset ylimääräiset vaatteet ja kengät myyntiin vähänkäytetty.fi:n kirppismestarin kautta, koska en ehtinyt itse alkaa kaupittelemaan näitä. Tuotteita oli yhteensä 120 kpl eli kolme isoa pahvilaatikollista. Meni useampi viikko, ennen kuin homma heidän päässään  edes eteni, sitten heiltä tuli viesti että näistä 120 tuotteesta 32 kpl oli hyväksytty myyntiin. Hylkäysperusteina mm. repaleiset vaatteet, murenevat kengät ja tahraisia vaatteita, mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa kun kaikki olivat varmasti ehjiä ja juuri pesusta tulleita. Mukana oli mm. iso pino täysin käyttämättömiä priimalaatuisia merkkituotevaatteita ja -kenkiä. Kaksista täysin identtisistä käyttämättömistä juhlakorkkareista toiset ovat hyväksytty myyntiin, toiset hylätty. 3/4 tuotteista on siis kadonnut jonnekin.

Homma haisee mielestäni vahvasti siltä, että joku vetää siellä välistä parhaat päältä ja ehkä myy itse jossain muualla ne hyvällä tuotolla. Yritykseltä olen yrittänyt saada vastausta tähän hyllyttämiseen useita kertoja ja nyt he lähettivät kuvan jostain täysin riekaleista nahkatakista (joka ei todellakaan edes ollut minun tuotteitani) ja esittivät sen muka todisteena miten huonoa tavaraa olen heille lähettänyt. Aikamoista kusetusta ja joku varmaan tekee mukavan tilin tuotteillani.

Onko muita, joilla on ollut vastaavia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kauppiasko se siellä haistattelee?

Vierailija
2/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sama kokemus, puolet hylätty. Olivat lähes käyttämättömiä merkkivaatteita. Varmasti ehjiä ja puhtaita. Kannattaa pyytää hylätyt takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama Kirppismestarin näkökulma.  

1. Kirppismestarien taso pitäisi saada vakiinnutettua, nyt on aika kirjava taso. Eli palvelun ostaja ei tiedä mitä saa, voi käydä hyvä tai huono tuuri mestarin kanssa. 

2. Hyvien Kirppismestarien tulotasoa pitäisi parantaa, työ on oikeaa työtä ja rankkaa, joten esim. tuotteiden käsittelymaksu pitäisi poistaa mestareilta. 

3. Lasten pikkuvaatteet ja hyvin edulliset aikuisten vaatteet pitää muodostaa usean tuotteen tuoteseteiksi. Tähän menee ihan valtavasti aikaa ja aivotyötä. Työ on pääsiassa turhaa ja turhauttavaa aika-tuotto mielessä. Aikaa menee hukkaan ja lopullinen tuotto on joko lähes olematon tai miinusmerkkinen. 

4. Roskiskaman määrä! Kirppismestareille tulee välillä lähes lumpun ja roskan tasoista tavaraa. Lähettäjät eivät pese vaatteita, on ruokatahraa ja kuraa sekä karvoja ja repeytymiä. Mestari ei ole pesula! Tällaiset vaatteet menee hylkyyn. Sain itse kerran erän jonne oli vaan lapattu kuraset ja hiekkaiset kengät suoraan eteisestä, koko laatikko pölisi hiekkaa. Tosi kurjaa ja epäkunnioittavaa mestareita ja ostajia kohtaan. Eikä lumpuilla ole mitään rahallista arvoa. Roskat roskiin, ok tuotteet ilmaiskeräykseen ja arvokkaammat tuotteet pesun kautta Kirppismestareille! 

Vierailija
4/6 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Hylättiin tuotteita tahrojen tai kuluminen vuoksi, molemmat tuotteet olin saanut joululahjaksi, käyttänyt kerran. Kaikki hylätyt tuotteet marimekkoa tai nahkavaatteita. Koskaan en enää tuota huijauslafkaa käytä. Nyt on kulunut 30 arkipäivää, kun siirsin tuottorahoja tilille, eikä vieläkään ole näkynyt penniäkään.

Vierailija
5/6 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 40 arkipäivää  kulunut rahojen tilityspyynnöstä. Ei penniäkään tilillä vielä. Olen kysellyt rahojen perää mutta ei kuulemma voi nyt mitään, on niin kiire, pyydetään olemaan kärsivällinen.

Eiköhän siellä kiireet helpota kun asiakkaat lähtee ;) 

Vierailija
6/6 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä tosiaan ole "kiireet" lopullisesti helpottaneet. Onneksi meni konkurssiin koko roska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan