Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PS:n hallituksesa olo ja tp_hakijoiden vyöry ei sattumaa, Venäjä tekee näin tarkoituksella

Vierailija
17.11.2023 |

Jos olisi muu hallituspohja, niin Venäjä ei välttämättä näin tekisi. Nyt kun hallituspohja on tämä, niin Venäjä ajattelee, että saadaan Suomeen sisäistä kuohuntaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee sitten Vironkin rajat kiinni.

Vierailija
2/8 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuli suomen 2015. Silloin kiintiö 30.000. Minä sanoa minun sukulaisile että nyt voi tulla, ps hallituksessa. Kitos ps

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin eduskuntapuolueet tuo hyökkäys sai päinvastoin vetämään yhteen hiileen. (sdp, keskusta, kokoomus, rkp, perus, kd, liik)

Jos nyt ei lasketa vassareita ja vihreitä, jotka ovat moskovan asialla

Joten. Pieleen meni taas putkutin 

Vierailija
4/8 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisten käskystä, ei Venäjän. 

Vierailija
5/8 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat vähenee, väkeä lappaa elätettäväksi. Sähkö pomot kulanssoi kaiken ja varastavat palkkoihinsa loput. Herroja on paljon korkeilla eduilla ja eläkkeellä, osin ulkomailla syöttiläinä. Kansalaiset liki nälässä, eikä palveluja ole. Toteenpa meni työvuodet, herrain persiiseen. Niinkuin sodan aikana kerätyt kultasormuksetkin. 

Vierailija
6/8 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tuli suomen 2015. Silloin kiintiö 30.000. Minä sanoa minun sukulaisile että nyt voi tulla, ps hallituksessa. Kitos ps

Joko olet kutsunut sukusi tänne. Pekka hakee yleensä yksityisen olla. 

Vierailija
7/8 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä pitää Perussuomalaisia suurimpana uhkana olemassa ololleen!

Vierailija
8/8 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin eduskuntapuolueet tuo hyökkäys sai päinvastoin vetämään yhteen hiileen. (sdp, keskusta, kokoomus, rkp, perus, kd, liik)

Jos nyt ei lasketa vassareita ja vihreitä, jotka ovat moskovan asialla

Joten. Pieleen meni taas putkutin 

Puolueiden äänestäjäryhmistä erottuvat Liike Nytiä äänestävät (67 %) vahvalla Venäjämyönteisyydellään, mutta myös perussuomalaisten (48 %) ja keskustan (47 %) kannattajien suhtautuminen on keskimääräistä myönteisempää. Vihreiden kannattajat (15 %) ovat selvästi kriittisimpiä, mutta myönteinen suhtautuminen Venäjään on vähissä myös vasemmistoliittoa (22 %), RKP:tä (23 %) ja kokoomusta (25 %) äänestävien parissa. Näistä ryhmistä huomio kiinnittyy erityisesti vasemmistoliiton kannattajiin. Vielä vuonna 2004 liki kolme neljäsosaa vasemmistoliittoa äänestäneistä suhtautui Venäjään myönteisesti. Vasemmistoliiton nykyisistä kannattajista ei vastaavaa yhteyttä Venäjään enää juuri löydy.

EVA:n tutkimus v.2021

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme