Vaimo haluaa avoimen suhteen
Onko tämä reilua?
Vaimo ilmoitti, että hän haluaa seksiä muiden miesten kanssa.
Ja jos en suostu, niin vaimo vie puolet omaisuudesta ja pakottaa minut maksamaan elareita.
Kommentit (16)
No voi vaimosi haluaa voimaantua, jos sinä olisit ehdottanut samaa olisit sika jolle ei yksi riitä. Itse ottaisin eron samantien
Ero on ok. Paljonko elarit on kuussa? Voi olla yhteishuoltajuus jolloin elareita ei mene, ehkä. Puolet omaisuudesta ei välttämättä mene, kysy lakimieheltä.
Kuulostaa kivalta.
Vaihtoehto A) anna naisesi imeä toisten miesten peniksiä.
Vaihtoehto B) anna naisellesi rahaa.
Ja naiset ovat muka sorrettuja?
Erotkaa suosista heti ettekä vasta silloin kun nainen löytää uuden miehen puolisoksi jolloin se suhde sulkeutuu ja sinut jätetään. Kaksi kertaa tuhon huijaukseen mennyt niin nykyään eroan ennemmin kun lähden avoimeen suhteeseen
Siis olet valinnut itsellesi työssäkäymättömän tyhjätaskunaisen, joka ei omista edes vaatteita päällään? Miksi?
Keksi uskottavampi tarina, tää aloitus on täyttä paskaa.
Muutat äkkiä Suomeen. Täällä ei makseta elareita puolisoille.
Muuraa kellariin turvahuone ja laita se sinne miettimään vuoden ajaksi.
No jollakin on sentään halukas nainen. Tai oli..
Naiset ovat rahanahneita seksiaddikteja.
Miehellä on tässä pelissä vain hävittävää. Itse suostuisi tollaiseen järjestelyyn vain sillä ehdolla, että kukin elää omassa kämpässä omalla rahalla. Toisin sanojen vaimosta tulee fwb kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Naisiin ei voi ikinä luottaa. Ne ajattelee aina vain itseään. Vai milloin nainen on muka esim. ostanut miehelleen seksinuken tai aasialaisen seksityöntekijän?
Tämä! Ei voi tarpeeksi toistaa tätä lausetta: Naisiin ei voi ikinä luottaa! Ei ikinä!!
Itse en suostu suhteeseen muuta kuin sellaisen naisen kanssa joka haluaa välillä panna muitakin naisia. Tylsähän se olisi nainen jos ei välillä haluaisi vierasta. Sääli kun nykyiseni ei suostu antamaan muille. Ja suurin osa miehistä taas haluaa ettei puolisonsa harrasta seksiä muiden kanssa. Tavallaan tragikoomista, olen vain valinnut tavallaan väärin. Sääli kun erossa menisi niin paljon muutakin, joten tyydyttävä tylsään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en suostu suhteeseen muuta kuin sellaisen naisen kanssa joka haluaa välillä panna muitakin naisia. Tylsähän se olisi nainen jos ei välillä haluaisi vierasta. Sääli kun nykyiseni ei suostu antamaan muille. Ja suurin osa miehistä taas haluaa ettei puolisonsa harrasta seksiä muiden kanssa. Tavallaan tragikoomista, olen vain valinnut tavallaan väärin. Sääli kun erossa menisi niin paljon muutakin, joten tyydyttävä tylsään suhteeseen.
Muitakin miehiä, piti kirjoittamani.
Naisiin ei voi ikinä luottaa. Ne ajattelee aina vain itseään. Vai milloin nainen on muka esim. ostanut miehelleen seksinuken tai aasialaisen seksityöntekijän?