Oletteko huomanneet että juuri kukaan ei enää puhu jostain valtavista määristä roskapostia? Mitä on tapahtunut? Vieläkö teille tulee - miten
Oletteko huomanneet että juuri kukaan ei enää puhu jostain valtavista määristä roskapostia? Mitä on tapahtunut? Vieläkö teille tulee - miten käsittelette sitä?
Kommentit (5)
Välillä tuli jotain tyttöviestejä, mutta menivät onneksi suoraan roskapostikansioon.
Minulla ainakin Goolen filtterit suodattaa yli 99 prosenttia roskapostista. Kun tarpeeksi lähettelee, niin jopa tekoäly näköjään oppii, mikä on epätoivottua.
Montako kertaa sinä aiot tätä kysyä?
Minä vilkaisin roskapostilaatikkooni, ja siellä oli yksi viesti, sekin rekrykoulutuksen tiedote. Minulle ei ole koskaan tullut paria kolmea roskapostia enempää kuukaudessa. En tiedä, mistä se johtuu, mutta ihan hyvä näin.
Roskapostisuodattimet ovat kehittyneet. Mulla on "yksityinen" sähköposti, jonka suodattimeen jääneet pääsen katsomaan kaikki itse. Kyllä sinne tavaraa tulee paljon. Mulla on tosin ollut tuo osoite yli 20 vuotta, eli osoite on myös päätynyt varmaan joka paikkaan josta roskapostia lähetellään.
Yrityspuolelle tulee, yksityiseen ei. Poistan ja parannan roskapostifiltteriä.