Outo nuorten Suomi
Suomesta on kadonnut empatia. Nuorempien mielestä on ok, että lääkkeitä ei anneta vanhemmille ihmisille. On ok, että hoito ei ole ihmisarvoista, sillä henkilökuntaa ei vaan haluta palkata. Kaikkeen muuhun raha riittää. En viitsi luetella mihin.
Tälläista politiikkaa voisi nimittää erityisillä sanoilla.
Kommentit (12)
Niin no tämä ahne eläkkeellä oleva sukupolvi on tämän ihan itse aiheuttanut. Olisivat itse säästäneet ja maksaneet eläkkeensä, nyt nuoret maksavat 25 % palkastaan eläkeläisille, sillä heitä se ei aikoinaan kiinnostanut.
Jumalauta, koettakaa jo päättää...eläkkeitä pitäisi leikata, mutta nyt ne eläkkeen saajat pitäisi väkisin pitää hengissä.
Vanha polvi ei ole ollut ketään eliminoimassa.
"Pelastetaanko" työikäiset vain pelkät kuluerät, hmm...
Vierailija kirjoitti:
Niin no tämä ahne eläkkeellä oleva sukupolvi on tämän ihan itse aiheuttanut. Olisivat itse säästäneet ja maksaneet eläkkeensä, nyt nuoret maksavat 25 % palkastaan eläkeläisille, sillä heitä se ei aikoinaan kiinnostanut.
Kyllä minä ainakin olen eläkkeeni maksanut. Mistä tuollainen käsitys?
Eihän nuoret nykyään edes pahemmin käy töissä.
🇺🇦🇮🇱
Ketkä nuoret? 15-vuotiaat? 25-vuotiaat?
Näin käy kun kansakunta luopuu terveistä kristillisistä arvoista. Silloin tilalle tulee toisenlaiset arvot. Yllättikö?
Aikoinaan ateismia kylvettiin ja nyt armottomuutta niitetään.
Tuntuu valtaosalla ahneella sukupolvella olevan tuo "minä olen eläkkeeni maksanut"-asenne olevan. Eivät ole asioista perillä. Eivät halua olla. Eivät edes uskalla tutkia sitä, vaan haluavat pitää itsellään illuusion itse maksetuista eläkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu valtaosalla ahneella sukupolvella olevan tuo "minä olen eläkkeeni maksanut"-asenne olevan. Eivät ole asioista perillä. Eivät halua olla. Eivät edes uskalla tutkia sitä, vaan haluavat pitää itsellään illuusion itse maksetuista eläkkeistä.
MIhin ne maksetut rahat sitten ovat menneet?
Ei nuoriakaan kohtaan ole empatiaa.