Käytän kuolleen isäni K-plussa -korttia, onko se moraalitonta?
ei kai se oo, isäni on sen kortin joskus maksanut ja saan vain alennukset sillä en voi kerätä bonuksia mihinkään tilille
Kommentit (27)
se lakkaa jossain vaiheessa toimimasta. Minulla oli äitini rinnakkaiskortti ja äidin kuoltua se toimi vähän aikaa mutta sitten lopetti toimimisen kun ilmeisesti tieto kuolemasta päivittyi jonnekin rekisteriin. Ja kyllä, aikoinaan K-Plussakortti oli maksullinen, minusta se maksoi useamman kympin muinoin.
Mulla on ollut vuosikaudet äitini k-plussakortti. Höylään sitä aina ja hän saa bonukset.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se moraalitonta ole mutta hölmöä, kun et saa niitä pisteitä ikinä käyttöön. Hanki oma, ei se maksa mitään.
Ei siinä enää mitään pisteitä ole, saat bonusta ostoksista ja aina alkukuusta kun vilauttaa plussakorttia maksupäätteelle se ilmoittaa paljonko bonusta on käytettävissä ja haluaako käyttää sen nyt. Riippumatta kenen nimissä kortti on.
Ainoastaan pääkortille, rinnakkaiskortin omistajille pitää sen pääkortin omistajan myöntää lupa kirjautuneena tunnuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
K-kortin bonukset juoksee koko ajan nykyisin. Ostat yhtenä päivänä satasella niin seuraavana päivänä kassapääte kysyy käytätkö 0,xx euroa bonusta nyt.
Se aikoinaan maksoi 20 markkaa, lapset oli pieniä ja silloin usein lastenvaatteita oli plussakortin omistajille tarjouksessa.
Se maksoi 50mk jossain vaiheessa 90-luvulla. Ainakin itse olen maksanut tuon.
Mikäs se siellä plopsahtelee?? No nehän on ruumiin plussapisteet!! Plop plop plop!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-kortin bonukset juoksee koko ajan nykyisin. Ostat yhtenä päivänä satasella niin seuraavana päivänä kassapääte kysyy käytätkö 0,xx euroa bonusta nyt.
Se aikoinaan maksoi 20 markkaa, lapset oli pieniä ja silloin usein lastenvaatteita oli plussakortin omistajille tarjouksessa.
Se maksoi 50mk jossain vaiheessa 90-luvulla. Ainakin itse olen maksanut tuon.
Minulla varmaan kauemmin, lapset olivat pieniä 80- luvulla.

Ne pisteet saa nykyään maksaessa suoraan alennuksena. Se maksulaite ilmoittaa paljonko plussarahaa kertynyt ja kysyy, käytätkö ne nyt K/E.