Ärsyttää kun kaikki hyvät miehet on jo varattuja
Aina kun törmään kiinnostavaan mieheen ja luulen, että ilmassa on jännitettä, niin mies alkaa puhua vaimostaan. Aina.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä taas oon monesti ihmetellyt et miten joku mies voi olla sinkku vaikka ottajia satavarmasti löytyisi. Sinkku oon itsekin ja kyllä, uskon että sopiva ja vapaa mies löytyy mulle jossain kohtaa vielä jos niin on tarkoitus :)
N31
Ei ne tuhlaa aikaansa enää parisuhteisiin. Omassa kaveripiirissä on kaksi miestä ketkä on hyviä miehiä ja komeita. Ei enää kiinnosta panostaa siihen arkeen mitä parisuhde tuo kaikkineen. Helpompaa olla yksin.
Toinen oli kerran tinderissä ja saikin mätsejä jne, mutta hän huomasi sen, että olen ns kilpailutilanteessa, kun ne naiset kenen kanssa jutteli, niin olivat menossa kuitenkin deiteille. Hän sanoi etttei ikinä ole sellaisessa tilanteessa, missä odottaa jotain onko nyt minun vuoro näyttää. Ei hän itsestään hölmöä suostu tekemään. Ei hän silti tuominnut niitä naisia mitenkään ja sanoi, että tietenkin saavat tehdä mitä huvittaa, mutta hän ei lähde tollaseen mukaan, että kuka sen naisen saa. Lopulta hän päätti olla itsekseen ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Katsele vähän vanhempaa miestä. 5-10v. vanhempaa. Mä tein niin.
En halua 60-70 vuotiasta.
Komeat ikäiseni taas ottavat 35 sen
En halua omaishoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-20 vuotiaana oli sentään joitain miehiä tarjolla mutta enää ei yhtään. Onko kaikki varattuja vai mistä johtuu? Taitaa olla niin että pariutumishaluiset on menny. Mistä tämänikäisenä voi muka suhteen löytää? Lisäksi moni on jo tosi katkeroitunut.
N26
Etkö löydä yliopistosta?
Olen valmistunut vuosia sitten ja opiskeluaikana seurustelu ei juurikaan kiinnostanut. Työskentelen naisvaltaisella alalla.
Miten niin hyvät miehet on aina varattuja?
Etkö sen vertaa ymmärrä, että monella miehellä on taktiikkana alkaa puhumaan "vaimosta" kun haluavat päästä helpoimmin eroon naisesta joka ei syystä tai toisesta kiinnosta.
Sama se tuntuu olevan naisten kanssa.
Ne on kuin parkkipaikkoja etsis ruuhka aikaan. Kaikki parhaat on jo varattu ja loput on invoja.
Näin se vaan menee.
Joskus se "vaimo" voi olla hyvä tekosyykin jos ei kinostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, keski-ikäisenä pitää ottaa 10v vanhempi, jos haluaa saada tasokkaan. Näin myös itse tein. En halunut ikäiselleni miksikään säädöksi, tai nuoremmalle vitsiksi. Ei aikuinen mies toisaalta halua 35-vuotiasta, jos sillä on pieniä lapsia / haluaa vielä lapsen.
Tässäkin useamman naisen ja oman puolison kehuma mies, mutta varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-20 vuotiaana oli sentään joitain miehiä tarjolla mutta enää ei yhtään. Onko kaikki varattuja vai mistä johtuu? Taitaa olla niin että pariutumishaluiset on menny. Mistä tämänikäisenä voi muka suhteen löytää? Lisäksi moni on jo tosi katkeroitunut.
N26
Etkö löydä yliopistosta?
Olen valmistunut vuosia sitten ja opiskeluaikana seurustelu ei juurikaan kiinnostanut. Työskentelen naisvaltaisella alalla.
Keväällä yhteishaku teknilliseen yliopistoon. Fuksivuotena osallistut kaikkiin bileisiin ja huomaat miten fiksuja miehiä on tarjolla paljon.
Ja ne, jotka ei mainitse vaimostaan halaistua kuiskaustakaan kannattaa kiertää todella kaukaa.
Monet miehet vain mainitsevat vaimonsa jokaisessa lauseessa ihan muutenkin. Todettu on. Jotenkin se vaimo saadaan ympättyä jokaiseen aiheeseen. Kuuntele tätä sitten vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän sillä miehen ulkonäöllä pitänyt olla niin paljon merkitystä?
Pelimiehet ei käytä sormusta. Ovat aina valmiina. 
Joten sormuksen kyttäys ei tässä auta.
Mikähän se ap:n hyvä mies on, jollaista ei löydy? Ulkonäöstähän tässä varmaankin puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä käy kun kaikilla naisilla on sama miesmaku.
Katsokaa joskus niitä vähän vaatimattomampia miehiä.
Ai lihava/pätkä/juoppo? Ei kiinnosta.
Varmasti se on täällä jo sanottukin mutta kun valitus (trollaus) silti jatkuu niin vielä kerran: Naisten on tingittävä niistä tusinasta eri vaatimuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisin asian alkamalla katselemaan miestä ulkomailta. Ensimmäinen ei ollut kunnollinen mies, mutta heti perään onkeen tarttui täydellinen. Suosittelen!
Mistä saisi ulkomaalaisen miehen?
Älä huoli, niin ovat hyvät naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvien naisten pooli suurempi kuin miesten?
Naisissa on vähemmän esim päihdeongelmaisia eli ihan jo siten hyviä naisia on enemmän kuin hyviä miehiä. Naiset osaavat myös pitää kotinsa ja sosiaaliset suhteensa kunnossa sinkkunakin. Miehillä on vähän heikompaa. En halua mitään perässävedettävää reppanaa ja miehissä sellaisia tuntuu olevan enemmän.
Etkö löydä yliopistosta?