Helsinki/Espoo/Vantaa... Mese/kahvi/meiliystäviä
Olen 22v 3kk:n typyn äiti. Asun miehen ja kissan kanssa Helsingissä.
Etsin siis mese ystäviä tai mailaus tai kahvittelu seuraa muista äideistä.
Päivät menee kotona tyttöä hoitaessa ja miehen 4v tyttöä aina silloin tällöin.
Olisi tosi mukavaa päästä vaihtamaan ajatuksia ihan mistä vain 8)
Toki muualtakin saa vastata ^__^
Laittakaa osoitteita niin lisäilen sitten sitä mukaan listalle 8)
Hauskaa uutta vuotta !
Kommentit (12)
Olen 26v kolmen lapsen äiti vantaalta ja kaipailisin seuraa sekä itselleni että lapsille. Sinun iälläsi tai lasten iällä ei väliä, kunhan tullaan juttuun =)
Meseilen mieluummin ku meilailen mutta sitäkin mukavampaa on tavata vaikka kahvikupposen äärellä =)
Eli saa lisäillä ken tahtoo memmini@hotmail.com
Mä lisäsin sut tonne mun meseen...asun ite Hakunilassa joten mietin vaan että olis kiva saada kamuja täältä päin...
No mutta lisääpä säki mun osotteeni niin jubaillaan mesessä enemmän sitte :)
Täälläkin kaivattaisiin kahvitteluseuraa :)
Itse olen 22-v ja poikani on 10kk :)
Asutaan Helsingissä Tapanilassa
meseosoite on: salamatkustaja@hotmail.com
ja meiliä voi laittaa osoitteeseen satun@yahoo.com
Tällä 39v kolmatta lasta odottava äiti. Anteeksi tyhmyyteni mutta olisin vaan kysynyt kun tämä " tietokonekieli" ei ole vielä hallussa että mitä se mese, mesettäminen tarkoittaa??
Täällä kohta 20v. helsinkiläinen äiti. Mulla on 1v. lapsi. Mailailla saa ja lisätä meselistaan.
geisha_lady_01@hotmail.com
äiti 27v ja poika 3,5kk ja tyttö 4v. Mulla ei ole toistaiseksi meseä, mutta meilata voit jos kiinnostaa osoitteeseen susanna2002@jippii.fi
Olen 26-vuotias kohta 4- ja 1-vuotiaiden äiti.
En ole koskaan mesettänyt, mutta olen nyt saanut luotua sinne kuitenkin tunnuksen, joten voi kokeilla, jos minut sieltä löytäisi ja osaisin sitä käyttää!
Osoite on tulipunainen@suomi24.fi
olen 25 vuotias naimisissa oleva kahden lapsen kotiäiti helsingistä. lapset ovat 3 vuotias poika ja 2 vuotias tyttö.
Mese osoitteeni on tuomikoski_minna@hotmail.com
Täälä olis äiti 26v ja poika 11kk Espoosta. Kaipailemme myös uusia ystäviä päiviimme. Tässä osoite: mamma_kati@hotmail.com
Mese on eri osoitteessa, joten jos vaikka laitat meiliä eka niin annan toisen osoitteen meseen.
meseen 2 lapsen äiti vantaalta.
perhoinen84@hotmail.com
Kaikki jotka kaipaavat uutta kaveri lisätkää ihmeessä.
Meseä en osaa käyttää (=en ole koskaan käyttänyt), mutta sähköposti on kata_katariina@hotmail.com jos haluat kirjoitella.