Mies koko ajan töissä, kotona valittaa yksinäisyyttä.
Onnistuuko tapailu, miehellä kaatuu työt päälle. Olemme yrittäneet saada aikaa toisillemme tuloksetta. Mies pelkää että kyllästyn, tulemme hyvin toimeen ja olen miettinyt että petän jos ei mitään ala tapahtua. On luvannut vähentää töitä, mutta ei. Itselläni ei ole tylsää kotona, nuo työt etäännyttää. Olin raskaana, mutta miestä ei kiinnostanut jouduin tekemään yksin kaiken ja se oli raskasta minulle. Miehelle ensimmäinen lapsi, mutta mies ei ollut tukena.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei vähennä töitä. Tuskin pettäminen ratkaisee ongelmaa, vaan ero. Onko pariterapeutista apua. Mies ei kuitenkaan auttanut lapsen kanssa, aika hankala yhtälö. Saatko sä halutessasi olla kauan omissa harrasteissa kotona ja töissä.
Saan olla, emme kyttäile toisten tekemisiä. Olen huomannut että miehellä vaihtuu mielialat tiuhaan. Ap
Miksi ei vähennä töitä. Tuskin pettäminen ratkaisee ongelmaa, vaan ero. Onko pariterapeutista apua. Mies ei kuitenkaan auttanut lapsen kanssa, aika hankala yhtälö. Saatko sä halutessasi olla kauan omissa harrasteissa kotona ja töissä.