Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovisplussan jälkeen raskautuneet

02.09.2008 |

Kyselisin onko kellään onnistunut tulla raskaaksi ovistikuttelun jälkeen?Itse tein la 30.8 ovistestin joka näytti kahta viivaa.On tullut pöllyteltyä lakanoita tiuhaan tahtiin ennen sitä,samana päivänä jolloin testi näytti ovisplussan ja sen jälkeen kahtena päivänä.Vauvakuume on kova!Kavereilla on lapsia ja olis kiva jos niitä itsekin sais.Tosin mulle on tehty vuosi sitten endometrioosin takia laparoskopia ja poistettu kysta vasemmasta munasarjasta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kaikkien jotka onnistuvat raskaaksi tulemaan on taytynyt siina kuussa ovuloida (kayttivat he sitten ovistesteja tai eivat), mutta ovulaatio ei mitenkaan _takaa_ raskautumista.

Itse kaytin ovistesteja kakkosen yrityksen kanssa ja joka kuukausi muistaakseni tikutin oviksen, silti raskauduin vasta yli vuoden paasta yrityksen aloittamisesta, raskautumiseen liittyy niin monta muutakin tekijaa kuin pelkka ovulaatio (ovulaatiohan on sita etta munasolu kypsyy ja irtoaa, se ei viela takaa sita etta munasolu olisi terve ja hedelmoittymiskelpoinen, etta se tapaisi juuri oikeaan aikaan hedelmoityskelpoisen siittion, etta solunjakautuminen kaynnistyy normaalisti, etta kiinnittyminen onnistuu, jne. jne.). Toisaalta ykkosen ja nyt kolmosen kanssa en tikuttanut (en ehtinyt) koska raskauduin heti ekasta yrityskierrosta.

Eli ovistesti kertoo etta ovuloit ainakin tassa kuussa, mika on tietysti ihan perusedellytys ja tarkea tieto sinansa. Mutta se raskaudutko vai et selviaa vasta raskaustestista. Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla