Miksi joillain on niin tiukka takki?
Esim. toppatakki. Jos ostan toppatakin omassa koossani, se on hehtaarimallia. Ostavatko nuo nakinkuoriset jotain s- kokoa, vaikka ovat XL?
Kommentit (8)
Mikset kysy siltä? Meidänkö se pitää selvittää?
Ne on lihoneet. Mulla on liian pienet toppahousutkin. 😄
Toiset tykkää että kaikkien vaatteiden tulee olla todellakin "istuvia" eli liian kireitä. Näkyy vartalonmalli paremmin. Ei aina niin hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Ne on lihoneet. Mulla on liian pienet toppahousutkin. 😄
ovat lihoneet.
En tiedä tuntevatko he itsensä hoikemmiksi tiukoissa makkarankuorissa.
Vaatemuoti on myös mallia nakinkuori. Kokomerkki on L, mutta vastaa XXS. Minä en näitä nakinkuoria päälleni pistä, joten hyvällä tuurilla saattaa löytyä miesten osastolta takki.
Takeissakin on erilaisia mitoituksia, jotkut on tehty niukoiksi ja toiset väljiksi. Tietty ihmiset myös lihoo ja sopiva takki jää tiukaksi. Ja jotkut vaan tykkää pitää kauhean kireitä vaatteita.
Osa ihmisistä ostaa aina pienintä mahdollista kokoa tunteakseen itsensä pienemmäksi, vaikka kukaanhan ei sitä kokolappua ulospäin näe.
Mulla on talvitakit yhtä kokoa isompia kun normi vaatteet, koska mitä enemmän sinne jää ilmaa väliin, sen lämpimämpi se rotsi on. Haluan myös mahduttaa sinne takin alle kaksikin villapaitaa, niin miksi ostaa liian pieni vaikka ehkä se XS päälle niistä mahtuisikin.