ns.peräkammarientytöt/pojat, siellä oikeasti..
..niin miten:
- olette ajatelleet päätyvänne muualle, kuin nyt?
- saatte kaikki pitkät pimeät päivänne, kulumaan?
- kauan aikaa jaksatte muilta kuulla: onko ketään?
- vaikeaa on ajatella niin paljon toisin, kuin nyt?
- saatte ikinä kenenkään tutustumaan, joskus teihin?
- kauan aikaa voitte olla ajattelematta, seksiä?
- vaikea on lähteä kotinurkista, avaraan maailmaan?
- olette joutuneet tuohon, ettei ole ketään ihmistä?
Kommentit (14)
En ole ajatellut päätyä yhtään mihinkään. Olen ihan tyytyväinen täällä peräkammarissa.
Päivät kuluvat ihan kivasti töitä tehden, täällä etäkonttorilla. Ei edes huomaa päivän pimeyttä.
Ei tarvitse kuunnella keneltäkään onko ketään. Kun ei ole ketään.
Miksi pitäisi ajatella toisin kun nyt, kun tyytyväinen siihen miten on nyt.
En halua että kukaan tutustuu minuun. Siksi en aio tehdä asialle mitään.
Voin olla ajattelematta seksiä kuolemaani asti. Mitä ei ole, sitä ei kaipaa.
En halua läheä avaraan maailmaan.
Jouduin tähän kun otin tämän työn vastaan.
Olin joskus nuorena vähän peräkamariosaston poikia...
..niin miten:
- olette ajatelleet päätyvänne muualle, kuin nyt?
Heti kun saa töitä, tuloja ja oman asunnon.
- saatte kaikki pitkät pimeät päivänne, kulumaan?
Se nyt ei ole minkäänlainen ongelma, aika kyllä kuluu kaikenlaisten harrastusten parissa.
- kauan aikaa jaksatte muilta kuulla: onko ketään?
Jaa että niinkuin keneltä tuota kuulisi kun ei ole ketään?
- vaikeaa on ajatella niin paljon toisin, kuin nyt?
Kohtuuton kysymys, ei kai kukaan muukaan voi ajatella muuten kuin miten itse on tottunut ajattelemaan.
- saatte ikinä kenenkään tutustumaan, joskus teihin?
Jos on introvertti, ei kaipaa edes kenenkään seuraa.
- kauan aikaa voitte olla ajattelematta, seksiä?
Jos on epäseksuaalinen introvertti, asia ei käy edes mielessä.
- vaikea on lähteä kotinurkista, avaraan maailmaan?
Pitää saada ensin asunto ja työpaikka ennenkuin voi lähteä.
- olette joutuneet tuohon, ettei ole ketään ihmistä?
Esimerkiksi koulukiusaaminen voi hyvinkin johtaa yksinelämiseen. Saa huonon kuvan muista ihmisistä tarpeeksi nuorena niin ei kyllä kiinnosta ku81päiden seuraan hakeutuakaan, ja sitten sitä syrjäytyykin sosiaalisesti loppuelämäkseen. Oma seura paras seura.
Hei, peräkammariin on pääsy kielletty!! Hakemaasi sivua ei voida näyttää ja kaikkee sellasta!!!
Vierailija kirjoitti:
Hei, peräkammariin on pääsy kielletty!! Hakemaasi sivua ei voida näyttää ja kaikkee sellasta!!!
hmm..me ihmiset olemme niin kovin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sun pilkut on miten sattuu.
?!?
Pää on kuin kaleidoskooppi, osanottoni.
Vierailija kirjoitti:
Pää on kuin kaleidoskooppi, osanottoni.
hmm..sunpää on miltei jonkupillussa. (?!)
Onko aloittaja ajatellut...
niin miten/onko;
-käyty, koulussa äidinkielen, tunti?
-minkä, arvosanan sieltä, sait?
Mutta vastauksina kysymyksiin, että lähinnä ihmiset ovat (nykypäivänä siis) suurimmaksi osaksi eritasoisia kusipäitä, itsekkäitä, omaa ja omiensa etuaan tavoittelevia, selän takana paskaa puhuvia, toisten hyvyyttä hyväksikäyttäviä ahneita paskiaisia, jopa monet niistä jotka esittävät päälle päin hyvää. Jotkut osaavat mestarillisesti saamaan ihmisiä omaan "verkkoonsa", kunnes vasta pitkällisen hyväksikäytön jälkeen uhri vasta tajuaa, että ei juma tuo on koko ajan vain käyttänyt minua hyväkseen eikä mitään muuta tarkoitusta hänellä ole koskaan ollutkaan. Nimim. kokemusta on, eräskin jota pidin parhaimpana kaverinani 20 vuotta. Ihmiset ovat maapallon syöpä, ja ihmisten kusipäisyys toisiaan kohtaan on syöpä syövän sisällä. Erittäin ERITTÄIN harvassa on ne aidosti ja oikeasti hyvät ihmiset. Minä olen aidosti hyvien puolella ja heidän kanssaan. Jos kusipäitä itkettää että yhyy miksi olen "yksin", niin hmmmmmm en tiedä, miten ois vaikka peiliin katsominen?? Noh, eihän ne mitään tajua. Luulevat varmaan, että mun elämä on tylsää, kun en ole heidän kanssaan. Hahahahahahah!!
Ap keskittyy nyt siihen omaan surkeaan elämäänsä eikä työnnä klyyvariaan muiden ihmisten asioihin näillä turhilla tarkoitushakuisilla tyhmillä kysymyksillä, jookos
Vierailija kirjoitti:
Ap keskittyy nyt siihen omaan surkeaan elämäänsä eikä työnnä klyyvariaan muiden ihmisten asioihin näillä turhilla tarkoitushakuisilla tyhmillä kysymyksillä, jookos
hmm..sekoira älähtää johon kalikka kolahtaa.
hmm..