Mitä mieltä - etäsuhteessa nainen viestittelee joka päivä seksuaalissävytteisiä viestejä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tarkertuva läheisriippuvainen.
Jaa nykyään on sitten sekin läheisriippuvuutta, kun tykkää seksistä ja omasta kumppanista.
Itse asiassa läheisriippuvuus tarkoittaa riippuvuussairaan ihmisen omaisen oireilua. Esimerkiksi alkoholistin vaimo alkaa suojella ja pelastaa sairasta puolisoa jne. Termi ei edes tarkoita riippuvuutta toisesta ihmisestä. Googlaa jos et usko.
Mitä lie hulluja. Eräskin seksiviestejä laitteli ja suoraan pyysi panemaan, mutta sitten kun minä kerran heitin seksiläpän niin naisella kauhea tyrmistys ja loukkaantuminen että miksi minun sellaista piti sanoa kun se oli niin ahdistavaa. Yhtäkkiä meni joku prinsessatila päälle ja ikäänkuin hän ei aiemmin mikään nymfo olisi ollutkaan. Toinenkin tapaus kertoi inhoavansa seksiä, mutta silti puhui siitä vähän joka käänteessä, mikä lievästi sanottuna kummastutti. Kaiken kaikkiaan aika tuuliviirimäistä touhua näillä nymfoilla kun eivät tiedä ollako niitä nymfoja vai prinsessoja, kakkua nyt ikävä kyllä ei voi sekä syödä että säästää joten jompi kumpi täytyy valita.
Aika ahdistavalta kuulostaa. Tyypillinen nainen, aina vaan seksi mielessä.
Tarkertuva läheisriippuvainen.