Kouvolatukka, tehytukka, ongelmalasit, tauskifarkut, maksuhäiriöpatja... Kerätään lisää näitä tähän ketjuun!
Kommentit (808)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tehytukka? Semmoinen lyhyt tätimalli?
Googlaa Millariikka
Moottoriturpa
Henkilö joka puhuu taukoamatta ja usein myös kontrolloimatta puheitaan.
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinöörivälikausitakki. Aspergeraamupala. Korppoohousut. Vaihtovirtakorvakorut.
Selittäkää nämä minulle, kiitos.
Länget kaulassa.
Kun missityyliset naiset pitää pitkää tukkaa naaman molemmin puolin.
Seurue, löyhät kaveriporukat, espoolais nuoret
ananastukka. En tosin vieläkään tiedä itse mikä se on, olen vain lukenut tuon sanan useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinöörivälikausitakki. Aspergeraamupala. Korppoohousut. Vaihtovirtakorvakorut.
Mikä on asperger-aamupala? Ap
Paahtoleivästä poistettu kuoret, jogurtin pitää olla sileää ja sattumatonta, ei appelsiinia koska siinä on sitä sisänahkaa. Ei vahvoja makuja, vaan vaniljaa, maitokaakaota, mansikkaa, banaania.
Finanssiveliliivi, eli sellainen kevyttoppaliivi, jota pidetään villakangastakin allakin.
Makkarankuori
eli liian kireä vaate.
Vierailija kirjoitti:
Herra Teinilippis. Se klassinen typerä lippis aikuisella miehellä väärinpäin päässä, lippa trendikkäästi takana.
Puhutaanko nyt minusta?
terv Hopis
Suurin osa näistä ei todella ole mitään yleisiä ilmaisuja, vaan kirjoittajansa keksimää, muka-hauskaa siansaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkkiripset. Ripsiteknikon taidonnäyte joka lähtenyt hieman laukalle.
Mulle nuo on häpikset, eli häpykarvaripset. Ei ole yleisessä käytössä, mutta saa käyttää (vaikka ei oo pakko).
Onkohan it-tukihenkilön poninhäntätukalle joku oma nimitys, siis mieshenkilö it-tukihenkilönä jolla on aina ja poikkeuksetta se ponnaritukka, siitä tietää että hän on it-tukihenkilö tai joku muu tietokonemies :D
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.7777777777777777,c_fill,g_f…
Näihin olis kiva saada selityskin. Mä en ainakaan tiedä aloituksesta esim. mitä ovat tehytukka, ongelmalasit, maksuhäiriöpatja. Tehytukkaa ja maksuhäiriöpatjaa voin arvailla, mutta ongelmalasit ei sano mitään. Myöskään alkupäässä oleva terapiatukka ei aukene.
Weetee-ku"iluistimet eli feikkicrocsit joilla liukastellaan joulukuussa rööki suussa sossun ovelle.