Kouvolatukka, tehytukka, ongelmalasit, tauskifarkut, maksuhäiriöpatja... Kerätään lisää näitä tähän ketjuun!
Kommentit (808)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista Tauskifarkuista mulla tulee väistämättä mieleen, et vois olla sellainen kuin Nykäsfarkut. Masallahan oli aina sellaiset ysärin liian lyhytlahkeiset farkut. Tuota ei tietenkään käytettäisi muuta kuin sen farmariasuisen hopeaketun aloittamissa ketjuissa. Mulla nääs tulee farmariasuisesta hopeaketusta ensimmäisenä mieleen, et sillä on varmasti tuollaiset Nykäsfarkut, tennisukat ja sellaiset pappamaiset mustat avokkaat.
Tauskifarkut eli Disturb-farkut. Näitä käyttää myös vaimonhakkaajabodarit. Laitetaan päälle, kun lähdetään Pälkäneeltä isolle kirkolle discoon tai sinkkuristeilylle.
https://www.disturb.fi/cdn/shop/files/bfe92b589d31ae08270a8857dc3b12ca…
Kaveri yritti myydä minulle tuollaisia farkkuja ja toi sovitettavaksi. Olipa hyvä, etten ostanut. En olisi kehdannut liikkua missään ne päällä. -m49
Joko terveyskeskustöpöttelijä oli?
Ne on rintavia ja pahasti ylipainoisia hoitsuja tai lähäreitä joiden työaika kuluu kahvia ryystäessä ja juorutessa. Terveyskeskukset ja sairaalat on tota porukkaa tulvillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammatukka, eli kuin uusi äiti leikkaa pitkät hiukset polkaksi, koska hänellä ei enää ole aikaa hoitaa pitkiä hiuksia.
Tällä haetaan myös rouvamaista arvokkuutta. Asusteeksi valitaan myös himmelimäiset Aarikan puukorvikset, yleensä punaiset, jotka tutisee kivasti nupin mukana. Myös epäsymmetriset silmälasit ja räväkkä huulipuna kuuluvat rohkeimpien asustukseen. Tyyliin kuuluu myös ylikorostunut topakkuus.
Marimekkoa vielä päälle, kun halutaan tehdä vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Pompan nappi= Fiat auto
Vain Fiat 600, ei muut Fiatit.
Luin lehdenartikkelista sanan mun*farkut. Miksi miehet eivät voimaannu nykyään niiden avulla? Vai eikö ole mitään täytettä. Mitä se edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mummopermanentti.
Minulla on :). Leikkautin pitkät hiukseni lyhyeksi ja otin mummopermanentin. Olen tyytyväinen.
Tää on sivuston paras ja hauskin ketju!
Eiköhän joku mode kuitenkin jossain kohtaa kyllästy ja poista tyhmyyksissään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L*tkaleima (tramp stamp).
Alaselän tatuointi? = Spermataulu.
Musta choker-koru naisen kaulassa = suihinoton musta vyö xDD
maksuhäiriökattila= ilmatäytettävä poreallas
Työttömän toffee, puliukon pronssi, kelakupari, sossuskumppa = Coop Lager
Ketju, johon kerätään kliseitä ja stereotypioita?
Vierailija kirjoitti:
Tää on sivuston paras ja hauskin ketju!
Eiköhän joku mode kuitenkin jossain kohtaa kyllästy ja poista tyhmyyksissään...
Ärsyttävin ketju on.
Vappulasit. Överit kehykset, mitkä ei oikeesti sovi kenellekään.
Ysärileima- haalistunut lisko tai perhostatuointi
Vierailija kirjoitti:
Ysärileima- haalistunut lisko tai perhostatuointi
Eih v*ttu yhellä meikän työkaverilla on haalistunut sisiliskotatuointi yläselässä :DD Oliko se joku suosittu juttu?
Ryssänjiiri = kaksi tasaiseksi katkaistua rimaa suorassa kulmassa toisiinsa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käkimies, länsirannikolle muuttanut pohjoiskarjalan tai savon kasvatti, joka kulkee kädet(käet) taskussa.
Kulmahousut, paremmat prässihousut.
Eiks kulmahousut kulje logistiikkahameen kanssa?
Kyllä kulmahousut on helly hansenin pusakan kanssa kansallipuku.
Sossuskumppa
Kelakupari