Kouvolatukka, tehytukka, ongelmalasit, tauskifarkut, maksuhäiriöpatja... Kerätään lisää näitä tähän ketjuun!
Kommentit (808)
Opettajapaitis = Marimekon Jokapoika-paita.
Vierailija kirjoitti:
Opettajapaitis = Marimekon Jokapoika-paita.
Opettajatakki, se semmoinen bleiserimallinen takki, jonka kyynärvarsissa semmoiset nahkaiset paikat ilmeisesti ettei pöytään nojaillessa takki luistaisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista Tauskifarkuista mulla tulee väistämättä mieleen, et vois olla sellainen kuin Nykäsfarkut. Masallahan oli aina sellaiset ysärin liian lyhytlahkeiset farkut. Tuota ei tietenkään käytettäisi muuta kuin sen farmariasuisen hopeaketun aloittamissa ketjuissa. Mulla nääs tulee farmariasuisesta hopeaketusta ensimmäisenä mieleen, et sillä on varmasti tuollaiset Nykäsfarkut, tennisukat ja sellaiset pappamaiset mustat avokkaat.
Tauskifarkut eli Disturb-farkut. Näitä käyttää myös vaimonhakkaajabodarit. Laitetaan päälle, kun lähdetään Pälkäneeltä isolle kirkolle discoon tai sinkkuristeilylle.
https://www.disturb.fi/cdn/shop/files/bfe92b589d31ae08270a8857dc3b12ca…
Juu Nykäsfarkut on ihan eri farkkumalli. Niitähän käyttää sit taas puolestaan nykynuoret, kun taas Tauskit on oman elämänsä ikinuorten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Pieruverkkarit=kulahtaneet kotihousut
Darraburkha=huopa johon kääriydytty,yleensä röökille mennessä
Kusiluistimet=liukkaat kengät
Darraburkha 🤣🤣🤣🤣 Ensimmäistä kertaa repesin näitä lukiessa.
Eikös kouvolatukka ole hiusmalli, joka on vaalea päältä ja esim violetti alta. Pia Nykänen-tyyliin. Kananperse on sit tosiaan se ihan lyhyeksi kynitty ja mahdollisesti värikäs.
Mun teiniaikoina oli jäkissukat, eli valkoiset tennissukat joitten sisään oli sullottu farkun lahkeet. Se oli ainakin meillä päin jääkiekkoilijapoikien suosiossa oleva tyyli silloin -00-06 paikkeilla.
Kiitorata (alapääkarvoitus, jossa jätetty pelkkä raita häpykummulle)
pöllönsilmä (rektaali)
helppheikki (kusettaja kauppias)
namusetä
tuhkamuna
outolintu
kermaperse
Nirppanokka = akateeminen nainen
Sukkalukot ja napalukko, päiväkotitermit jotka tarkoittaa lahkeet sukissa (ettei nouse haalaria pukiessa) ja paita housussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
v....rätti = terveysside
Se on kiikku tai lintukiikku.
Leikkimökin verho
Vierailija kirjoitti:
Onko se tehytukka tyyliin extreme lenininpunainen kouvolatukka a'la Milla-Riikka?
Mun mielestä kyllä ja yhdistyy pyöreään pulleaan naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sukkalukot ja napalukko, päiväkotitermit jotka tarkoittaa lahkeet sukissa (ettei nouse haalaria pukiessa) ja paita housussa.
Manuaalinen napalukko nelivetomaasturissa, sinne vaan paskaliejuun ryömimään kytkeäkseen sen päälle että siitä pääsee pois :D
Viininaama. Sen näköinen että hapan on maistunut.
Joko maksuhäiriöpatjalle tuli selitys? Mielsin sen puhallettavaksi mainoskanavapatjaksi.
Rotantappokengät, teräväkärkiset kengät.