Minkälainen mielikuva teille syntyy kertomani perusteella?
Eli olen 23 vuotta. Minulla on kaksi lasta, 3,5v ja 3kk vanhat. Eli kertokaas, mitä tulee ensimmäiseksi mieleen?Kerron sitten osuiko oikeaan =)
Kommentit (9)
olisin suositellut kymmenen vuoden odotusta.
Kortsu petti ekalla kerralla, miehen olet tuntenut 3,6 vuotta. Asutte kuitenkin yhdessä ja teette suurperhettä. Tai sitten olet lestadiolainen.
:) oikeesti sun tiedoilla ei kyllä vielä hirveesti mielikuvia synny... Kerrohan mikä on " totuus" ?
ja huomaisin, että äitiys " pukee sinua" , niin ajattelisin, että onpa ihanaa, että noinkin nuorena olet jo saanut lapsia. Jos sulla olisi vielä söpö fiksu komistus mies, jota selvästi rakastaisit, niin se vasta olisi ihanaa katseltavaa. Oi rakkautta ja nuoruutta!
arvoisina pidä). Eli minulla on kaksi koulutusta: olen lähihoitaja ja nyt valmistunut sairaanhoitajaksi. Olen avoliitossa miehen kanssa, jonka olen seurustellut 15vuotiaasta asti. Asumme omakotitalossa ihan hyvässä kaupunginosassa. Meillä on jopa kaksi autoa ;)
Todellakin olen mielenkiinnolla lukenut kommentteja äideistä, jotka ovat nuorena saaneet lapsensa. Minusta on surullista, että heidät leimataan jotenkin huonommaiksi ihmisiksi joka suhteessa =/
sähän oot kuin minä 12 vuotta sitten. Luulin eläväni täyttä elämää, mutta nyt huomaan kuinka oon jääny junasta nykyään mua vaan vituttaa
Ei edusteta mitään uskontokuntaa eikä kortsukaan ole pettänyt =)
Lapsia silti haluaisn vielä lisää kunhan nuorin on pari vuotias ja olen ollut töissäkin hetken.
Kun olen seurannut samanlaisessa tilanteessa olleiden elämää, itseni mukaan lukien, viimeistään 40v tiet lasten isän kanssa ovat eronneet. Toivon toki ettei teille käy niin. Minun kaltaiseni ovat juuri niitä jotka ajattelevat, miksi niin nuorena.
Seuraavaksi tuli mieleen, että et ole kauheasti tainnut ehtiä opiskella, mutta kun kerran kysyt tällaista, taidatkin olla viittä vaille valmis OTK tms. lapsistasi huolimatta. ;)